۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
تعداد بازدید: ۱۶۳۲۸۲
دوومیدانی قهرمانی آسیا - تایلند
چهارمین روز از مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در حالی پیگیری شد که دست هیچکدام از نمایندگان ایران به مدال نرسید و روز خوبی برای تیم دوومیدانی کشورمان نبود.
کد خبر: ۳۲۴۰۴

روز بدون مدال ایران/ پیرجهان پنجم و رسولی و ناصح ششم آسیا شدند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، چهارمین روز از بیست و پنجمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا امروز شنبه ۲۴ تیرماه در بانکوک تایلند در حالی پیگیری شد که دست هیچکدام از نمایندگان ایران به مدال نرسید و روز خوبی برای تیم دوومیدانی کشورمان نبود.

در این روز، مهدی پیرجهان در مرحله فینال با زمان ۴۹.۵۵ ثانیه در رتبه پنجم قرار گرفت و به مدال نرسید. سبحان احمدی دونده دوهای نیمه استقامت، در مرحله نیمه نهایی رقابت ماده ۸۰۰ متر، با ثبت حد نصاب ۱:۵۰.۷۱ دقیقه در جایگاه چهارم گروه خود قرار گرفت و از رسیدن به مرحله نهایی این مسابقات بازماند.

همچنین میلاد ناصح جهانی دونده دوهای سرعت، در مرحله نیمه نهایی رقابت ماده ۲۰۰ متر با ثبت حد نصاب ۲۱.۱۴ ثانیه در جایگاه ششم گروه خود قرار گرفت و از رسیدن به مرحله نهایی این مسابقات بازماند. حسین رسولی در فینال پرتاب دیسک با ثبت حد نصاب ۵۷.۹۷ متر در جایگاه ششم ایستاد و به کار خود در این مسابقات پایان داد.

گفتنی است تیم ملی دوومیدانی کشورمان تاکنون صاحب سه مدال نقره و برنز شده است. روز گذشته مهدی صابری در پرتاب وزنه و فرزانه فصیحی در دوی ۱۰۰ متر نشان نقره گرفتند. حسن تفتیان هم در دوی ۱۰۰ متر مردان به مدال برنز آسیا رسید.

بیست و پنجمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا از ۲۱ الی ۲۵ تیرماه در بانکوک تایلند برگزار می‌شود.

/مهر

برچسب ها: دوومیدانی مسابقات قهرمانی آسیا تایلند
ارسال نظر
آخرین اخبار