۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
تعداد بازدید: ۶۱۸۳۷
لیونل مسی در اولین بازی خود برای اینتر میامی موفق شد دروازه تیم کروز آزول را از روی ضربه ایستگاهی باز کند و به این ترتیب یک شروع فوق العاده در تیم آمریکایی داشته باشد.
کد خبر: ۳۲۶۵۵

آمار شگفت‌انگیز کاشته‌های مسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مسی در دقیقه 94 بازی موفق شد دروازه آندرس گودینیو که دروازه بان تیم کروز آزول مکزیک بود را باز کند و کاری کند که تیمش با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و از تساوی فرار کند.

لیونل مسی در اولین بازی اش برای اینتر میامی از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کرد اما ستاره آرژانتینی در هر کدام از تیم هایش چند گل کاشته زده است؟

مسی به طور کلی در دوران حرفه ای خود موفق شده است 63 گل از روی ضربه ایستگاهی به ثمر برساند. ستاره آرژانتینی 50 گل از روی ضربه ایستگاهی در بارسلونا به ثمر رسانده است. او 10 گل از روی ضربه ایستگاهی برای تیم ملی آرژانتین به ثمر رسانده است. ستاره آرژانتینی دو گل هم در پی اس جی از روی ضربه ایستگاهی زده است. او اکنون یک گل هم در اینترمیامی از روی ضربه کاشته به ثمر رساند.

مسی بازیکنی است که آخرین گل از روی ضربه ایستگاهی را برای بارسلونا، آرژانتین، پاری سن ژرمن و اینتر میامی به ثمر رسانده است./خبرآنلاین

 

 

برچسب ها: لیونل مسی فوتبال جهان تیم ملی آرژانتین تیم ملی فوتبال آرژانتین
ارسال نظر
آخرین اخبار