۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
تعداد بازدید: ۳۵۰۴۳۹
در پایان روز دوم کاروان علمداران در یونیورسیاد با ۷ مدال مجموع یک طلا و شش برنز و دو پله صعود نسبت به روز نخست بازیها در رده دهم جدول رتبه بندی مدالی ایستاد.
کد خبر: ۳۲۹۱۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، دومین روز از سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان در چنگدو چین امروز یکشنبه هشتم مردادماه با برگزاری مسابقه تالو، پومسه و تیراندازی برای کاروان ایران و کسب سه مدال طلا و برنز برای ایران پایان یافت.

در مسابقه امروز سید محمد حسینی در تالو اولین مدال طلای کاروان ایران را بدست آورد که کاروان ایران با کسب این مدال در جدول مدالی نسبت به روز قبل دو پله صعود کرد. همین طور تیم های زنان و مردان پومسه کشورمان صاحب مدال های برنز شدند.

در پایان این روز کاروان علمداران در یونیورسیاد با ۷ مدال مجموع یک طلا و شش برنز و دو پله صعود نسبت به روز نخست بازیها در رده دهم جدول رتبه بندی مدالی ایستاد.

در این جدول هم اکنون چین میزبان بازیها با ۲۰ مدال شامل ۱۳ طلا، ۴ نقره و ۳ برنز در رتبه اول قرار دارد. ژاپن با ۱۷ مدال شامل ۹ طلاف ۳ نقره و ۵ برنز دوم و کره جنوبی با ۱۷ مدال شامل ۸ طلا، ۶ نقره و ۳ برنز در رتبه سوم قرار دارد.

کشورهای هند، اندونزی، چین تایپه، ماکائو، مجارستان، هنگ گنگ هم در رده های چهارم تا نهم قرار دارند.

پایان روز دوم و ایستادن ایران در رده دهم/ سه مدال دیگر اضافه شد

سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان در ۱۸ رشته ورزشی و با حضور ۱۱۹ کشور از ۶ الی۱۷ مردادماه در چنگدو چین برگزار می شود. کاروان ایران در ۱۱ رشته در این رویداد حاضر است.

برچسب ها: سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان چین کاروان ورزش ایران
ارسال نظر
آخرین اخبار