۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
تعداد بازدید: ۳۰۴۷۲۴
ستاره تیم ملی بسکتبال در حالی بعد از ۶ ماه تمرینات گروهی با دیگر اردونشینان تیم ملی را آغاز کرده که این تیم در فاصله یک ماهه تا حضور در جام جهانی قرار دارد.
کد خبر: ۳۲۹۲۳

بازگشت حامد حدادی به «تمرینات گروهی» تیم ملی بسکتبال

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، دور جدید اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال به منظور حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ از روز یکشنبه زیر نظر «هاکان دمیر» ترکیه ای در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.

حامد حدادی که یکی از ۱۵ بازیکن دعوت شده به اردو بود، در نخستین جلسه تمرینی تیم ملی حاضر شد و با دیگر اردونشینان «تمرین گروهی» انجام داد. این در حالی است که وی در اردوی پیش با وجود حضور در محل اردو، به دلیل مصدومیت به صورت اختصاصی پیگیر تمریناتش بود و به همین دلیل تیم ملی را د اردوی ترکیه و لبنان همراهی نکرد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال نیمه دی سال گذشته در جریان یکی از دیدارهای تیم سیچوان در لیگ چین از ناحیه آشیل پا مصدوم شد و به فاصله دو روز بعد در همان چین تحت جراحی قرار گرفت.

حدادی بعد از گذشت دو ماه و از واسط اسفند سال گذشته به تمرینات بازگشت اما به صورت اختصاصی و به حالت درمانی پیگیر آنها بود و به همین دلیل با وجود بازگشت به ایران و دنبال کردن روند درمان در تهران، در دیدارهای تیم ملی در پنجره پایانی انتخابی جام جهانی هم غایب بود.

ستاره تیم ملی بسکتبال در حالی بعد از ۶ ماه تمرینات گروهی با دیگر اردونشینان تیم ملی را آغاز کرده که این تیم در فاصله یک ماهه تا حضور در جام جهانی قرار دارد.

مجید صادقی پزشک تیم ملی بسکتبال با تایید بازگشت حدادی به اردو گفت که هنوز وضعیت این بازیکن برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم ملی مشخص نیست.

جام جهانی ۲۰۲۳ بسکتبال ۳ تا ۱۹ شهریور با حضور ۳۲ تیم به میزبانی مشترک اندونزی، ژاپن و فیلیپین برگزار می شود. مانیل فیلیپین نیز میزبان مرحله نهایی جام جهانی است.

بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم ملی بسکتبال در گروه G با تیم های اسپانیا، برزیل و ساحل عاج رقابت خواهد داشت. دیدارهای تیم ملی در اندونزی برگزار می شود.

برچسب ها: بسکتبال تیم ملی بسکتبال حامد حدادی
ارسال نظر
آخرین اخبار