۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۵۸۳۶۴۱
رئیس اتاق تعاون ایران در حاشیه افتتاحیه بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در گفتگو با خطوط به بیان توضیحاتی در خصوص این دوره از نمایشگاه پرداخت.
کد خبر: ۳۲۹۳۵

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران در حاشیه افتتاحیه بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در گفتگو با خبرنگار خطوط گفت: بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با حضور 850 شرکت که از این تعداد 750 شرکت داخلی و 100 شرکت خارجی حضور دارند، آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان آخرین دستاوردهای خود را در حوزه ساختمان و مصالح ساختمانی به نمایش گذاشته‌اند. نمایشگاه ساختمان نمایشگاه بی‌نظیری است و امیدارم فرصت خوبی هم برای تولیدکنندگان صنعت ساختمان و هم مصرف‌کنندگان ایجاد شود و بتوانند به نحو مطلوبی از این نمایشگاه استفاده کنند.

اقدامات انجام شده برای شرکت‌های دانش‌بنیان

رئیس اتاق تعاون ایران در خصوص اقدامات انجام شده برای شرکت‌های دانش‌بنیان، بیان کرد: طی امسال و سال گذشته یک سالن اختصاصی را برای دانش‌بنیان‌ها در نظر گفته بودیم. با تسهیلاتی که برای این شرکت‌ها در نظر گرفتیم، توانستیم امکاناتشان را افزایش دهیم. در این نمایشگاه دانش‌بنیان‌هایی که در حوزه صنعت ساختمان هستند، حضور دارند. همچنین افزایش تجمع این شرکت‌ها را در این دوره نمایشگاه شاهد هستیم.

خبری خوب برای تولیدکنندگان محصولات ساختمانی/ اساسنامه جدید تهیه کرده‌ایم

رشد 13 درصدی حضور شرکت‌های خارجی

عبدالهی با اشاره به رشد 13 درصدی حضور شرکت‌های خارجی در این دوره نمایشگاه گفت: حدود 100 شرکت خارجی از 13 کشور دنیا حضور دارند. در صورت کلی هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی توانمندی‌های حوزه صنعت ساختمان است.

وی ادامه داد: محصولات داخلی در حوزه صنعت ساختمان کیفیت و کمیت بسیار خوبی پیدا کرده است. در سال گذشته دو نمایشگاه صنعت ساختمان در روسیه برگزار شد.

خبری خوب برای تولیدکنندگان محصولات ساختمانی

این مقام مسئول مطرح کرد: یک خبر خوب برای تولیدکنندگان محصولات ساختمانی دارم و آن این است که باتوجه به اینکه اتاق تعاونی ایران مسئول ایجاد و راه اندازی مرکز تجاری ایران در مسکو بوده، تصمیم گرفته‌ایم که یک مرکزی را به عنوان محل دائمی برای نمایش و فروش محصولات در پایتخت روسیه ایجاد کنیم تا انشالله بازده بسیار خوبی داشته باشد.

عبدالهی یادآور شد: حداکثر تا یک ما آینده این مرکز راه‌اندازی می‌شود و پذیرای محصولات ساختمانی در آنجا هستیم.

وی ادامه داد: اتاق تعاونی ایران در قالب طرح 2020 که مسئولیت نوسازی و بازسازی بافت های فرسوده را دارد، مسئول تشکیل تعاونی محلات است و بهترین راهی که برای نوسازی بافت‌های فرسوده تشحیص داده شد، استفاده از از قالب حقوق تعاونی‌ها می‌باشد.

رئیس اتاق تعاون ایران در پایان بیان کرد: اتاق تعاون با حضور اعضای آن محلات، صاحبان املاک آن محلات تعاونی را تشکیل می‌دهد که البته برای این تعاونی یک اساسنامه جدید نیز تهیه کرده‌ایم.

 

برچسب ها: اتاق تعاون ایران بهمن عبداللهی صنعت ساختمان
ارسال نظر
آخرین اخبار