۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۹۳۴۲۴
با اعلام باشگاه تراکتور، مشکل حضور بازیکنان جدید تراکتور از هفته اول لیگ برتر برطرف شد.
کد خبر: ۳۳۱۹۸

مشکل نقل و انتقالات بازیکنان تراکتور در لیگ برتر برطرف شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، با اعلام باشگاه تراکتور مبلغ رضایت نامه گوستاوو واریز شده و مشکل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور برطرف شده است.

باشگاه تراکتور در راستای آمادگی برای اولین بازی در لیگ‌برتر تمام مدارک مورد نیاز را در تاریخ هفتم مرداد به سازمان لیگ تحویل داده و در سامانه ثبت کرده و منتظر صدور کارت اعضای تیم برای دیدار با سپاهان در تاریخ ۱۲ مرداد ماه بودیم که مسابقات یک هفته به تعویق افتاد.

مبلغ رضایت‌نامه «گوستاوو واگنین» پیش از این به صورت کامل به حساب معرفی شده واریز شده است؛ اما چون شماره حساب نزد «سیتی بانک نیویورک آمریکا» بوده، کل مبلغ در بانک بلوکه و به باشگاه رومانیایی منتقل نشد. بار دیگر از باشگاه مذکور شماره حساب جدید درخواست کردیم که با تعلل آن‌ها مواجهه شد؛ اما ساعتی پیش، مبلغ مورد نظر برای رضایت نامه گوستاوو واریز شد.

باتوجه به اینکه مدارک ما هفته قبل به فدراسیون تحویل داده شده و مستندات آن در سامانه هم ثبت شده است؛ کارت بازی تمامی بازیکنان جدید در فرجه زمانی مناسب صادر شده و می‌توانند تیم را در هفته اول مسابقات لیگ برتر همراهی کنند. قابل رؤیت است که نامه فیفا نیز یک هفته بعد از ثبت قانونی مدارک ما واصل شده است.

باشگاه تراکتور اعلام کرد باتوجه به اینکه هفته گذشته آماده بازی با سپاهان بودیم، مدارک لازم جهت ثبت قراردادها را به همراه صورت جلسه میزان بودجه باشگاه، به سازمان لیگ تحویل داده‌ایم و مشکلی از این حیث برای اولین مسابقه ما وجود ندارد.

با توجه به اینکه نقل و انتقالات بازیکنان خارج از کشور توسط سیستم TMS با کنترل فیفا انجام می‌شود، مجوز ثبت قرارداد بازیکنان خارجی تیم اعم از شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، امیرحسین حسین‌زاده و آلوارو خیمنز در ماه جولای صادر شده است.

با اقدام به موقع باشگاه تراکتور، فدراسیون فوتبال نیز به اعتبار مجوز صادر شده از سوی فیفا، کارت بازی بازیکنان مذکور را صادر کرده و آنان مشکلی برای همراهی تیم از هفته اول مسابقات ندارند.

تاکید می‌شود، تعیین وضعیت بازیکنان جذب شده از لیگ‌های خارجی، از طریق سیستم TMS انجام می‌شود و فیفا دو هفته قبل، این مجوز را صادر کرده است./مهر

برچسب ها: باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران نقل و انتقالات لیگ فدراسیون فوتبال
ارسال نظر
آخرین اخبار