۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
تعداد بازدید: ۲۶۵۰۹۲
صدرنشین رده‌بندی فصل جاری فرمول یک گفت: حتی مرسدس در طول سال‌های تسلط خود بر فرمول یک نتوانست به رکورد پیروزی در تمامی گرندپری‌های فصل دست یابد. من فکر می‌کنم آنها احتمالاً حتی یک ماشین غالب‌تر از ماشین ما یا مک لارن در آن زمان داشتند.
کد خبر: ۳۳۲۸۲
فرستاپن: پیروزی در تمامی مسابقات فصل یک دستاورد باورنکردنی است
 
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط؛ ماکس فرستاپن قهرمان دو دوره اخیر فرمول یک و راننده ردبول اتریش با احتیاط در مورد رکورد احتمالی تعداد برد در یک فصل صحبت کرد. در نیم‌فصل اول، تیم اتریشی در هر 12 مسابقه پیروز شد.

فرستاپن اظهار داشت: این موفقیت برای تیم بسیار مهمتر است. وظیفه من فقط تمرکز روی هر مسابقه و تلاش برای پیروزی است. ما فقط سعی می‌کنیم به راه خود ادامه دهیم و در پایان فصل خواهیم دید که آیا از این لحظه لذت می‌بریم یا خیر اما من فکر می‌کنم که این در واقع یک دستاورد باورنکردنی برای کل تیم است. بله، ما یک ماشین غالب داریم اما اشتباه کردن و برنده نشدن در هیچ مسابقه‌ای نیز بسیار آسان است.

صدرنشین رده‌بندی فصل جاری فرمول یک افزود: حتی مرسدس در طول سال‌های تسلط خود بر فرمول یک نتوانست به رکورد پیروزی در تمامی گرندپری‌های فصل دست یابد. من فکر می‌کنم آنها احتمالاً حتی یک ماشین غالب‌تر از ماشین ما یا مک لارن در آن زمان داشتند.

در سال 2016 تیم مرسدس ینز در 19 مسابقه از 21 مسابقه فصل و در سال 1988 مک لارن در 15 مسابقه از 16 مسابقه فصل پیروز شدند.

/Racingnews

برچسب ها: اتومبیلرانی فرمول یک
ارسال نظر
آخرین اخبار