۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
تعداد بازدید: ۱۸۳۸۹۹
 بلینگام با دو گل در دو بازی اول خود برای رئال مادرید رکوردی که از زمان کریستیانو رونالدو دیده نشده بود را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۳۳۵۹۷

سبقت ستاره جدید رئال‌مادرید از رونالدو/ این بازیکن رکورد CR7 را زد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، جود بلینگام در دو بازی لالیگا به میدان رفته و در هر دوی آنها به گل رسیده است. در تابستانی که پس از جدایی کریم بنزما و گلزنی کمتر مارکو آسنسیو، رئال مادرید به دنبال مهاجمی گلزن می‌گشت، این مرد انگلیسی در صدر فهرست مهاجمان رئال مادرید قرار گرفت.

 بلینگام با دو گل در دو بازی اول خود برای رئال مادرید رکوردی که از زمان کریستیانو رونالدو دیده نشده بود را به نمایش گذاشت. فصل ۲۰۱۰-۲۰۰۹ با دو پیروزی برای مادرید در دو بازی اول خود آغاز شد: ۳-۲ در خانه مقابل دپورتیوو و ۰-۳ مقابل اسپانیول، و رونالدو در هر دو بازی گل زد. سومین بازی آن فصل در لیگ قهرمانان اروپا بود که تیم در خانه زوریخ با گلی دیگر از کریستیانو رونالدو به پیروزی ۲-۵ رسید.

استادیوم بالایدوس می‌توانست جایی باشد که بلینگام راه گلزن‌ترین بازیکن رئال مادرید را طی کند. اما قبل از سفر به ویگو، بلینگام گل دیگری در پیروزی ۳-۱ مقابل آلمریا به کارنامه اضافه کرد و از کریستیانو پیشی گرفت و شما باید به فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۷ به وسلی اسنایدر برگردید تا کسی را ببینید که در دو بازی سه گل زده است.

با این سه گل، بلینگام اکنون بهترین گلزن لالیگا است.

/خبرورزشی

 

برچسب ها: جود بلینگام کریستیانو رونالدو رئال مادرید
ارسال نظر
آخرین اخبار