۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
تعداد بازدید: ۱۹۴۱۴۵
قیمت کوییک S پس از یک افزایش 13 میلیون تومانی در ابتدای شهریورماه، اکنون بار دیگر دستخوش تغییر شده و اندکی کاهش یافته است.
کد خبر: ۳۳۹۸۳

قیمت کوییک S بازهم تغییر کرد؛ کاهش پس از افزایش! + جدول شهریورماه 1402

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، طی هفته اخیر، شاهد افزایش قیمت کوییک S‌ از سوی سایپا بودیم. شرکت سازنده نرخ این خودرو را به میزان 13 میلیون تومان افزایش داد. بااین‌حال تنها چند روز بعد، سایپا بهای این خودرو را با تغییر دوباره مواجه کرد. قیمت کوییک S اکنون از سوی سایپا به 276 میلیون تومان کاهش یافته است. به عبارت دیگر بهای این خودرو اکنون هفت میلیون تومان افزایش یافته است. بنابراین سایپا میزان افزایش بهای محصول خود را به نصف کاهش داده است.

جدول قیمت کوییک S‌ و تغییرات آن در شهریورماه 1402:

خودرو قیمت قبل افزایش قیمت کاهش بعد از افزایش!
کوییک S دنده‌ای تیپ DA 268,808,000 281,590,000 ۲۷۶,۴۲۲,۰۰۰

درحال‌حاضر برای خرید کوییک S از بازار آزاد، بایستی حدود 345 میلیون تومان بودجه را کنار بگذارید. بنابراین اختلاف قیمت بازار و کارخانه این خودرو اکنون حدود 70 میلیون تومان است. کوییک S یکی از خودروهای حاضر در سامانه یکپارچه خودرو بود که حجم بالایی از مشتریان به خرید آن تمایل داشتند. بنابراین طی سال 1402 و 1403، حجم قابل‌توجهی کوییک اس به بازار ایران روانه خواهد شد. سایپا در تولید محصولات خانواده کوییک فعالیت مناسبی دارد و همین مسئله باعث شده است تا اختلاف قیمت بازار و کارخانه کوییک کاهش یابد. به همین دلیل کوییک اس خودرویی برای استفاده افراد است و جذابیت چندانی برای سرمایه‌گذاری ندارد.

کوییک S‌ نسخه فیس‌لیفت کوییک ساده است که تولید آن هم‌زمان با ساینا S آغاز شد. سبک طراحی چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر این خودرو همانند ساینا S است. بااین‌حال دو نوار مشکی رنگ روی سپر جلو، این خودرو را از ساینا S متمایز می‌کنند. کوییک S‌ ساده که در این مطلب به آن پرداختیم، به موتور 1.5 لیتری هشت سوپاپ M15 مجهز است. نسخه قوی‌تر این خودرو موسوم به کوییک GX با موتور M15 بهینه نیز در راه است که البته قیمت آن هنوز از سوی سایپا اعلام نشده است.

برچسب ها: خودروسازی سایپا شرکت سایپا #قیمت خودرو قیمت خودرو های داخلی
ارسال نظر
آخرین اخبار