۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
تعداد بازدید: ۶۲۳۶۷۶
دور برگشت پنجره نخست جام جهانی ۲۰۲۳؛
تیم ملی بسکتبال کشورمان در دور برگشت پنجره نخست جام جهانی ۲۰۲۳ مقابل بحرین به پیروزی رسید.
کد خبر: ۳۴۰۳

غلبه تیم ملی بسکتبال کشورمان بر بحرین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، تیم ملی بسکتبال کشورمان در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2023 که به میزبانی سه کشور فیلیپین، ژاپن و اندونزی برگزار می‌شود، موفق شد در دور برگشت پنجره نخست انتخابی، تیم ملی بسکتبال بحرین را با نتیجه 100 بر 64 شکست دهد.

بسکتبالیست‌های ایران هر چهار کوارتر را مقابل میزبان خود بحرین با پیروزی پشت سر گذاشتند و موفق شدند با نتایج 24 بر 17، 25 بر 18، 23 بر 15 و 28 بر 14 در کوارترهای اول تا چهارم بر بحرین غلبه کنند.

شاگردان مصطفی هاشمی با این برد از پنجره نخست انتخابی جام جهانی با موفقیت عبور کردند.

ارسلان کاظمی، محمد حسن‌زاده و بهنام یخچالی، سعید داورپناه و مهدی کامرانی مؤثرترین بازیکنان تیم ملی بسکتبال کشورمان در این مسابقه بودند.

به گزارش خطوط، جام جهانی 2023 از جمعه سوم شهریور ماه 1402 تا یکشنبه نوزدهم شهریور ماه 1402 برگزار می‌شود و طبق برنامه مرحله گروهی جام جهانی برای نخستین بار در تاریخ جام جهانی در بیش از یک کشور و در سه کشور اندونزی، ژاپن و فیلیپین و مرحله نهایی در شهر مانیل پایتخت فیلیپین انجام خواهد شد.

جام جهانی 2023 با حضور 32 تیم برگزار می‌شود و مسابقات انتخابی آن در قالب 6 پنجره و در مدت 15 ماه در قاره‌های آفریقا، آمریکا، آسیا- اقیانوسیه و اروپا  برگزار می‌شود و نخستین پنجره انتخابی از اول آذر ماه 1400 آغاز شد که تیم ملی بسکتبال کشورمان با موفقیت از این مرحله عبور کرد.

برچسب ها: بسکتبال
ارسال نظر
آخرین اخبار