۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
تعداد بازدید: ۱۳۰۰۵۶
ملی‌پوش بوکس کشورمان گفت: تیم ما خوب است، تمرینات‌مان منظم بوده و به صد درصد آمادگی رسیده‌ایم.
کد خبر: ۳۴۵۵۹
‌می‌خواهم پرچم ایران را بالا ببرم/ به صد درصد آمادگی رسیده‌ایم
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ایمان رمضانپور ملی‌پوش بوکس دسته 92+ کیلوگرم ایران پس از شکست دادن حریفی از کره جنوبی اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی بود. این بازی اول من بود و هنوز بدنم جا نیفتاده است. امیدوارم بتوانم در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشم و مدال خوب و خوشرنگی بگیرم.

وی با یادآوری حضور شش ماهه‌اش در اردوی تیم ملی گفت: تیم ما خوب است، تمرینات‌مان منظم بوده و به صد درصد آمادگی رسیده‌ایم. با شاهین موسوی و علی حبیبی‌نژاد و بقیه بچه‌ها بیش از پنج شش سالی است که در اردوهای مختلف هستیم و شب و روزمان با هم یکی شده است. هر کدام‌مان که می‌بریم دیگری خوشحال می‌شود و شکست بچه‌ها از ته دل ما را ناراحت می‌کند. برای دوستانم متأسف می‌شوم وقتی نمی‌توانند بازی‌های‌شان را ببرند.

بوکسور تیم ملی کشورمان در توضیح اینکه چه شد بازی نیمه تمام ماند و او برنده شد، خاطر نشان کرد: حریفم اخطار گرفته بود و در راند دوم داوران اخطار دیگری به او دادند؛ آنهم به دلیل اینکه سعی داشت به من آسیب بزند و داوران تشخیص بازی خطرناک را دادند و نتیجه به نفع من رقم خورد.

رمضانپور درباره اینکه قول کسب مدال طلا را می‌دهد، تصریح کرد: امیدوارم این برد امروز تأثیرگذار باشد و بتوانیم بازی‌های بعد را بهتر و سرحال‌تر ادامه بدهیم. در وزن من قهرمان و نایب قهرمان المپیک حضور دارند، اما خب من هم برای مدال طلا آمده‌ام. سخت است، اما نشد ندارد. می‌خواهم پرچم ایران را بالا ببرم.

انتهای پیام/تسنیم.

برچسب ها: بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو بوکس
ارسال نظر
آخرین اخبار