۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
تعداد بازدید: ۱۵۲۵۹۰
دختران سابریست از صعود به جدول ۱۶ نفره مسابقات گرجستان بازماندند.
کد خبر: ۳۴۷۶۸
دختران سابریست از صعود به جدول ۱۶ نفره باز ماندند
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط،  مسابقات ست لایت سابر گرجستان با حضور 34 شمشیرباز در بخش دختران از امروز در تفلیس آغاز شد. در پایان مرحله اول نجمه سازنچیان دو پیروزی برابر اوکراین و عربستان و سه شکست برابر انگلیس آذربایجان وگرجستان به دست آورد.

هستی منصوری با 6 شکست برابر سابریست‌های فرانسه، آذربایجان، شیلی، ترکیه گرجستان و یونان و بدون پیروزی و نرگس چترایی با یک پیروزی گرجستان و شکست برابر نمایندگان فرانسه، گرجستان، ایران، آذربایجان و ترکیه از صعود باز ماندند.

فائزه رفیعی با 4 پیروزی برابر نمایندگان فرانسه (رنک 5 جهان )، دو نماینده از گرجستان و ایران (نرگس چترایی) و دو شکست برابر آذربایجان و ترکیه راهی جدول اصلی شد. پریماه برزگر با 3 پیروزی و 3 شکست و شیدا عالمی با دو پیروزی و سه شکست به دور بعد صعود کردند.

در جدول 32 نفره سازنچیان و رفیعی با نتیجه 15 بر 7 و 15 بر 8 برابر نمایندگان آذربایجان شکست خوردند. شیدا عالمی نیز 15 بر 4 برابر هند و پریماه برزگر با نتیجه 15 بر 7 برابر فرانسه شکست خورد.

رتبه‌ نمایندگان ایران در این مسابقات:

17- فائزه رفیعی

18- نجمه سازنچیان

19- پریماه برزگر

20- شیدا عالمی

27- نرگس چترایی

32- هستی منصوری

ابتدا قرار بود چهار ورزشکار به این مسابقات اعزام شوند و در حالی که قرار بود کیانا باقرزاده راهی مسابقات شود، به مسابقات نرفت. البته چترایی و منصوری دو نفر از جوانان بودند که به لیست اعزامی‌ها اضافه شدند که این موضوع با توجه به اینکه هزینه اعزام به این مسابقات در مقابل سایر رویدادها کمتر است، یک حرکت مثبت بود و حتی در صورت نتایج ضعیف از سوی آنها نیز گام مثبتی در جهت سازندگی نفرات در تیم ملی و پشتوانه سازی است.

/تسنیم.

برچسب ها: شمشیربازی دسته دختران
ارسال نظر
آخرین اخبار