۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
تعداد بازدید: ۱۲۶۶۷۸
آخرین وضعیت پاراکمانداران قبل از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو؛
مربی تیم ملی پاراتیروکمان درباره اینکه فکر می‌کنید چه مدال‌ها و نتایجی کسب شود، خاطرنشان کرد: ما همیشه امیدوار هستیم و به بهترین مدال‌ها فکر می‌کنیم اما رقبای ما نسبت به بازی‌های آسیایی جاکارتا بیشتر شده‌اند.
کد خبر: ۳۴۷۷۵

امیدواری مربی پاراتیروکمان به کسب بهترین نتایج در هانگژو

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، لیلا سخایی درباره آخرین وضعیت پاراکمانداران قبل از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، عنوان کرد: ما آخرین مرحله از اردو را پشت سر می‌گذاریم و یکی دو روز دیگر به هانگزو اعزام می‌شویم. اردوهایی را پیش بینی کرده بودیم که تعدادی از آنها لغو شد اما آن‌هایی که برگزار شد کیفیت لازم را داشت.

مربی تیم ملی پاراتیروکمان درباره اینکه فکر می‌کنید چه مدال‌ها و نتایجی کسب شود، خاطرنشان کرد: ما همیشه امیدوار هستیم و به بهترین مدال‌ها فکر می‌کنیم اما رقبای ما نسبت به بازی‌های آسیایی جاکارتا بیشتر شده‌اند. هند، ژاپن، چین، اندونزی و ... کامپوند زنان هند بسیار قوی شده و در مسابقات چک روی سکو رفت. ما هم تمرینات خودمان را داشته‌ایم و امیدوارم برای این بازی‌ها آماده باشیم. 

سخایی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه با عدم کسب نتیجه توسط تیم ملی تیراندازی با کمان حالا فشارها روی شما بیشتر شده، گفت: بله نتایج آنها کار ما را سخت می‌کند چون وقتی بچه‌ها مسابقات را می‌دیدند استرس داشتند اما ما به عنوان کادر سعی می‌کنیم ذهن‌شان را آرام کنیم تا آنها کار خودشان را بکنند. 

وی در ادامه این مصاحبه درباره اینکه زهرا نعمتی تنها تمرین می‌کند اما قرار است در ریکرو تیمی و میکس شرکت کند، آیا تیم آماده است؟ تصریح کرد: او در تمرینات ما حضور نداشته اما قبلا با بازیکنان تیر زده و تمرین کرده است.

پایان پیام/

ارسال نظر
آخرین اخبار