۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
تعداد بازدید: ۲۱۶۰۰۷
مجری برنامه فوتبال برتر به نوع پاداش دادن فدراسیون نیز انتقاد کرد که چرا اساسا باید برای تشویق ورزشکاران یک عمل غیرقانونی مثل واردات خودرو را برای عده‌ای قانونی کنند؟
کد خبر: ۳۴۹۰۲

انتقاد میثاقی به نوع پاداش دادن فدراسیون / فدراسیون فوتبال نام افرادی که حواله واردات خودرو دریافت کرده‌اند را منتشر کند

انتقاد مجری تلویزیون به نوع پاداش دادن فدراسیون

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمد حسین میثاقی، در برنامه شب گذشته شب های فوتبالی به حواشی اخیر در خصوص درآمد فوتبالیست‌ها و پاداش حواله خودرو به ملی‌پوشان واکنش نشان داد.

مجری برنامه فوتبال برتر در این خصوص گفت: اینکه ورزشکاران سایر رشته‌ها به درآمد بالای فوتبالیست‌ها اعتراض دارند درست نیست. چراکه فوتبال طرفداران بیشتری دارد و توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. همین موضوع باعث شده تا به صورت طبیعی اعداد و ارقام در فوتبال بالا باشد.

میثاقی افزود: به عنوان یکی از طرفداران قدیمی کشتی که خیلی جدی این ورزش را از سال‌های خیلی دور دنبال می‌کنم معتقدم ستاره‌های فعلی کشتی ایران باید بالاترین سطح از زندگی را داشته باشند و به آن‌ها نیز باید توجه شود. همانطور که رقبای آن‌ها در کشورهای خودشان امکانات زندگی و تفریحی بسیار خوبی دارند.

میثاقی در ادامه صحبت‌های خود به نوع پاداش دادن فدراسیون نیز انتقاد کرد که چرا اساسا باید برای تشویق ورزشکاران یک عمل غیرقانونی مثل واردات خودرو را برای عده‌ای قانونی کنند؟ این درحالیست که مدیران با این کار شأن ورزشکاران را نیز رعایت نکرده‌اند و ملی‌پوشان  ماه‌هاست درگیر واردات خودرو و پیگیری‌های مربوط به آن هستند. خیلی از آن‌ها نیز دنبال مشتری برای خودروها می‌گردند چون کسی پول خرید این ماشین‌ها را ندارد!

او همچنین  افزود: فدراسیون فوتبال باید نام افرادی که حواله واردات خودرو دریافت کرده‌اند را نیز به صورت شفاف منتشر کند تا مردم هم بدانند دقیقا چه کسانی برای چه مقدار زحمتی که در فوتبال و جام جهانی کشیده‌اند این پاداش را گرفته‌اند.

برچسب ها: محمدحسین میثاقی فدراسیون فوتبال ایران امیرمحمد یزدانی
ارسال نظر
آخرین اخبار