۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
تعداد بازدید: ۱۳۲۶۹۷
کاراته قهرمانی جهان؛
تیم کاتای تیمی مردان کشورمان با وجود حضور در جمع هشت تیم پایانی مسابقات کاراته قهرمانی جهان از راهیابی به رقابت برای کسب مدال بازماند.
کد خبر: ۳۴۹۱۸
مدال از کاتای تیمی مردان دور شد
 
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، روز سوم بیست‌وپنجمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان از صبح امروز (پنجشنبه - 4 آبان ماه) در شهر بوداپست کشور مجارستان با رقابت‌های کاتای و کومیته تیمی آغاز شد.

در رقابت‌های کاتای تیمی، تیم کشورمان با ترکیب محمدصدرا شیدزی، سهند اسلامی، مهدی حق‌نظری و یحیی پیشه‌زاری در دور اول در گروه سوم به رقابت با تیم‌های پرو، عراق، ماکائو، مونته‌نگرو، کویت و ایتالیا پرداخت و در پایان با کسب 39.4 امتیاز پس از تیم‌های کویت و ایتالیا به‌عنوان تیم سوم راهی مرحله بعد شد. 

نمایندگان کشورمان در رقابت کاتای تیمی در مرحله دوم در گروه دوم در گروه ژاپن، مصر، کویت، کلمبیا، آلمان، ایتالیا و ماکائو حضور داشتند و با کسب 41.3 امتیاز پس از تیم‌های ژاپن، کویت و مصر به‌عنوان تیم چهارم به جمع هشت تیم پایانی پیوست. 

در مرحله سوم تیم کشورمان در گروه دوم با تیم‌های ژاپن، کویت و ایتالیا به رقابت پرداخت و با کسب 39.6 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت و از راهیابی به مرحله کسب مدال بازماند. 

در ادامه رقابت‌های امروز تیم کومیته تیمی مردان در نخستین دیدار خود به مصاف سوئیس خواهد رفت و تیم کومیته تیمی بانوان نیز با کره جنوبی دیدار خواهد کرد. 

بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان با حضور هزار و 149 کاراته‌کا از 113 کشور جهان از 2 لغایت 7 آبان ماه در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد. 

/ تسنیم.

 
برچسب ها: کاراته ایران کاراته
ارسال نظر
آخرین اخبار