۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
تعداد بازدید: ۴۳۵۰۰۸
برترین تنیسور تاریخ پس از پیروزی در برابر مارتین اچوری گفت: قبل از مسابقه عصبی بودم، با وجود اینکه تجربه زیادی دارم اما روشن کردن موتور و تنظیم ضربات به زمان نیاز دارد.
کد خبر: ۳۴۹۵۴
روشن کردن موتور و تنظیم ضربات به زمان نیاز دارد
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نواک جوکوویچ صربستانی برنده 24 گرنداسلم و برترین تنیسور تاریخ در دور دوم مسابقات مسترز پاریس (فرانسه)، توماس مارتین اچوری آرژانتینی (نفر 31 جهان) را با نتیجه 6 بر 3 و 6 بر 2 شکست داد.

نواک جوکوویچ درباره این بازی و پیروزی‌اش که پس از 45 روز دوری از میادین مسابقات اتفاق افتاد، گفت: خوشحال شدم و  در لحظه‌های مهم، خوب بازی کردم. فکر می‌کنم همچنان گزینه‌های مختلفی را در زمین برای بازی بهتری داشتم. بعضی قسمت‌های مسابقه خیلی خوب بود، بعضی وقت‌ها ریتمم را از دست دادم. زمانی که برای مدت طولانی در مسابقات رسمی شرکت نمی‌کنید، کمی از فرم خارج می‌شوید. این یک پیروزی در دو ست برابر حریفی به دست آمد که در حال پیشرفت است.

تنیسور شماره یک جهان خاطرنشان کرد: اطرافیانم همیشه می‌گویند چند هفته بازی نکردن خطرناک است و من این را درک می‌کنم. قبل از مسابقه عصبی بودم، با وجود اینکه تجربه زیادی دارم اما روشن کردن موتور و تنظیم ضربات به زمان نیاز دارد، من در پایان ست اول بهتر کار کردم.

/تسنیم.

 
برچسب ها: نواک جوکوویچ تنیس
ارسال نظر
آخرین اخبار