۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۲۰۸۳۹۷
کمتر از 8 ماه تا المپیک پاریس زمان باقی مانده و باید کمیته ملی المپیک با همدلی بیشتر و با کمک وزارت ورزش شرایطی را فراهم کند.
کد خبر: ۳۵۰۲۴

رئیس کمیته ملی المپیک حواشی را پایان بدهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در جلسه هفته گذشته هیئت اجرایی، اعتراض یکی از اعضا نسبت به حضور یک عضو دیگر از هیئت اجرایی در بازی‌های آسیایی هانگژو، محل مناقشه شد.

ماجرا از این قرار است که پیش از آغاز بازی‌ها، اعضای هیئت اجرایی مخالفت خود را نسبت به عدم حضور اعضایی که فدراسیون آنها در بازی‌های آسیایی حضور ندارند اعلام می‌کنند. سفرهای غیر ضروری اعضای هیئت اجرایی در دوره گذشته موضوعی بود که انتقادات زیادی را به هیئت اجرایی وارد کرد.

با وجود این مخالفت‌ها اما مهدی گودرزی در شرایطی که دیگر رئیس فدراسیون سه‌گانه نیست، از بازی دوم تیم فوتبال امید به عنوان نماینده کمیته در امور تیم فوتبال امید وارد هانگژو شد. همین اتفاق باعث شد برخی رؤسای فدراسیون‌ها به اعضای هیئت اجرایی اعتراض کنند.

علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی در نشست اخیر هیئت اجرایی بار دیگر حضور گودرزی در هانگژو را بدون دلیل دانسته و نسبت به آن اعتراض کرد. این موضوع باعث ایجاد چالش بین موافقین و مخالفین در هیئت اجرایی شد که در نهایت با ورود خسروی‌وفا قائله خاتمه یافت.

باید این موضوع را یادآوری کرد که تک تک اعضای هیئت اجرایی نمایندگان فدراسیون‌ها در کمیته ملی المپیک هستند و باید انتقادات، پیشنهادات و نظرات آنها را به هیئت اجرایی منتقل کنند و ایجاد چالش و بحث یک امری طبیعی است.

اما نکته‌ای که نباید فراموش کرد، افزایش اختلافات در هیئت اجرایی کمیته است چرا که شنیده می‌شود در همین جلسه بین دو عضو دیگر هیئت اجرایی نیز بحث و گفت‌وگوهای مفصلی شده که می‌طلبد محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک با ورود به موقع حواشی را پایان بدهد. کمتر از 8 ماه تا المپیک پاریس زمان باقی مانده و باید کمیته ملی المپیک با همدلی بیشتر و با کمک وزارت ورزش شرایطی را فراهم کند تا فدراسیون‌ها و ورزشکاران با حداقل مشکلات راهی آوردگاه المپیک شوند و با افتخارآفرینی، پرچم ایران را در پاریس به اهتزاز دربیاورند.

/تسنیم.

برچسب ها: المپیک کمیته المپیک
ارسال نظر
آخرین اخبار