۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۷۸۲۲۹۸
با توجه به رای صادره شعبه 87 دادگاه تجدید نظر استان تهران مبنی بر تجدید نظر خواسته: دادنامه شماره 14010491 مورخ 1401/12/24 صادره از شعبه 15 دادگاه عمومی حقوقی تهران، دادگاه ختم دادرسی را اعلام و رای صادر کرد.
کد خبر: ۳۵۰۶۸

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط؛ با توجه به رای صادره شعبه 87 دادگاه تجدید نظراستان تهران مبنی بر تجدید نظر خواسته: دادنامه شماره 14010491 مورخ 1401/12/24 صادره از شعبه 15 دادگاه عمومی حقوقی تهران، دادگاه ختم دادرسی را اعلام و رای صادر کرد.

رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران رئیس قدیمی خواهد بود!

غلامحسین شافعی تا انتخابات مجدد کماکان رئیس اتاق بازرگانی ایران خواهد بود

در پی کش و قوس های طولانی مدت بین مسئولان دولتی با بخش خصوصی به طور مشخص اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران بر سر قانونی و غیرقانونی بودن ریاست حسین سلاح ورزی در این مجموعه غیردولتی، طبق رای شعبه 87 دادگاه تجدید نظر استان تهران؛ دادگاه، شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی را نه تنها دارای شخصیت حقوقی مستقل از اتاق ایران ندانسته که به عنوان یکی از اجزاء و ارکان داخلی اتاق بازرگانی ایران می باشد که سمتی در تقدیم دادخواست تجدیدنظرخواهی از دادنامه تجدیرنظر خواسته ندارد. بنابراین به استناد ماده 342 قانون آیین دادرسی مدنی مصوب 1379 قرار رد دادخواست تجدیدنظرخواهی تجدیدنظرخواه صادر و اعلام می نماید این رای بر اساس ماده 365 قانون فوق الاشاره قطعی است.

بر این اساس، انتخابات اخیراتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و ریاست سلاح ورزی بر آن از اول نادرست بوده و غلامحسین شافعی رئیس قبلی تا انتخابات مجدد کماکان رئیس اتاق بازرگانی ایران خواهد بود.

 

رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران رئیس قدیمی خواهد بود!

رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران رئیس قدیمی خواهد بود!

برچسب ها: اتاق بازرگانی تهران اتاق بازرگانی ایران #غلامحسین شافعی #حسین سلاح ورزی رئیس جدید
ارسال نظر
آخرین اخبار