۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
تعداد بازدید: ۱۹۰۲۶۴
در سومین روز از سومین ماه سومین فصل سال ۱۴۰۲ بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، ایران متافو METAFO در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی پایتخت آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۳۵۱۰۳

افتتاح بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی

حضور ۸۰۰ شرکت داخلی و خارجی در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط؛ در سومین روز از سومین ماه سومین فصل سال ۱۴۰۲ بیستمین رویداد نمایشگاهی بین المللی متالورژی تهران در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی پایتخت آغاز به کار کرد.


در بیستمین نمایشگاه بین المللی متالورژی تهران با عنوان نمایشگاه ایران متافو ۱۴۰۲ دستاورد‌ها و محصولات فعالان حوزه‌های متالورژی، فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی، ریخته گری و ... از امروز سوم آذر تا ششم ششم این ماه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی به نمایش گذاشته می‌شود.
همه علاقه‌مندان به حوزه‌های متالورژی، فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی، ریخته گری و ... می‌توانند از ساعات ۸ صبح تا ۱۵ بعد از ظهر از این رویداد نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران بازدید به عمل آورند.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، ایران متافو METAFO، در حوزه فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیر آهنی(مس،روی،آلومینیوم،...)، ریخته گری، قالب سازی، ماشین‌کاری، آهنگری، نسوزها، کوره‌های صنعتی و عملیات حرارتی با حضور رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، معاونت وزارت صمت و مسئولان و مدیران مربوطه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

افتتاح بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی

جلالی مسئول برگزاری این دوره در حاشیه مراسم افتتاحیه گفت: تعداد هشتصد شرکت داخلی و خارجی در این دوره حضور دارند که کشور‌های هند، روسیه، چین و ایتالیا صاحب نماینده در ایران متافو هستند.

 

افتتاح بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی

این نمایشگاه از امروز ۳ آذر تا ۶ آذر از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشد.

برچسب ها: معدن #مواد معدنی صنایع فولاد فولاد نمایشگاه #معادن و فلزات متافو
ارسال نظر
آخرین اخبار