۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
تعداد بازدید: ۱۵۵۶۵۳
مدیر متالورژی و طراحی محصول و تحقیق و توسعه فولاد هرمزگان گفت: شرکت فولاد هرمزگان در این مقطع زمانی حساس و به علت وجود تحریم‌های بین المللی حتی تولید گرید‌های خاص با تناژ پایین را اولویت کاری خود قرارداد تا شرکت‌های تولیدکننده نیاز خود را در داخل کشور تامین کنند
کد خبر: ۱۱۷۴۲
نویسنده : گیسو زمانیان

تامین نیاز‌های خرد تولیدکنندگان را اولویت خود قرار دادیم / ضرورت توجه دولت به زیرساخت‌های انرژی

شاهین زارع در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، گفت: شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی از بزرگترین فولاد ساز‌های کشور با وجود تحریم‌های بین المللی تمام تلاش خود را در رفع نیاز‌های داخلی به کار برد.

وی گفت: با وجود تمام سختی‌های و مشقت‌هایی که فولاد سازان با آن مواجه هستند توانستیم نیاز‌های خرد و کلان داخلی را اولویت قرار داده و به تامین فولاد مورد نیاز کشور پاسخ دهیم.

زارع گفت: با توجه به برخی چالش‌های پیش رو از جمله تحریم و مسائل داخلی علارغم سود و صرفه تولید به نیاز مشتریان پاسخ دادیم.

وی افزود: بسیاری از شرکت‌های قطعه سازی و شرکت‌های فعال در حوزه نفت، گاز و ... ورق‌های عریض مورد نیاز خود را با خرید اسلب از شرکت فولاد هرمزگان تامین می‌کنند.

این مدیر و فعال صنعت فولاد کشور به مسأله قطع و کمبود انرژی برای صنایع بزرگ اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش تولیدات صنایع بزرگ و چشم انداز تولید ۵۵ میلیون تن فولاد تا سال ۱۴۰۴ از دولت توقع می‌رود برای تامین انرژی صنایع برنامه ریزی مدون و کارآمدی داشته باشد.

وی در این راستا افزود: تامین انرژی برای صنایعی که نزدیک به آب و انرژی توسعه یافته اند با اهمیت‌تر است.

زارع در انتها گفت: دولت باید در این خصوص به توسعه زیرساخت‌های انرژی توجه بیشتری داشته باشد.

برچسب ها: صنایع فولاد تولید فولاد شرکت فولادی فولاد
ارسال نظر
آخرین اخبار