۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
تعداد بازدید: ۱۸۳۵۱۷
در تازه‌ترین نشست کمیسیون صنعت اتاق ایران، روسا و اعضای برخی از کارگروه‌های تخصصی این کمیسیون در دوره جدید مشخص شدند.
کد خبر: ۳۵۱۲۴

اعضای کارگروه‌های تخصصی کمیسیون صنعت اتاق ایران مشخص شدند


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نشست کمیسیون صنعت اتاق ایران با موضوع بررسی مشکلات زنجیره تأمین تولید برگزار شد. در این نشست محمد قاسمی، رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران به ارائه سخنانی با موضوع «در هم تنیدگی زنجیره‌های تأمین در ایران و مقایسه آن با کشورهای ترکیه و روسیه به عنوان اقتصادهای مشابه اقتصاد ایران» پرداخت.
پس از این ارائه و تبادل نظر اعضای کمیسیون در رابطه با مشکلات موجود در زنجیره تأمین صنعت ایران، اعضای این کمیسیون وارد رای‌گیری برای تعیین اعضای کارگروه‌های تخصصی این کمیسیون شدند.
در این نشست، با رأی اعضای کمیسیون مصوب شد هر کارگروه تخصصی، حداقل دارای ۳ عضو باشد. همچنین تشکل‌هایی که عضو کمیسیون نیستند امکان عضویت در کارگروه‌های کمیسیون را خواهند داشت.
با رأی اعضای این کمیسیون ساقی باقری نیا، به عنوان رئیس کارگروه تجهیزات پزشکی و صنایع دارویی، انتخاب شد. همچنین ابوالفضل روغنی گلپایگانی، حامد بدرآبادی، محمدحسن ابراهیمی یزدی، علیرضا کلاهی صمدی، سید باقر شریف‌زاده و حسین میرابیان جهت عضویت در کارگروه صنعت ۴ اعلام آمادگی کردند.
افزون بر این، آریا صادق نیت حقیقی، عبدالله یزدان بخش، عباس جبالبارزی و محمدمهدی شکورزاده به عنوان اعضای کارگروه شهرک‌های صنعتی معرفی شدند.
همچنین علیرضا محمدی دانیالی و نوید ایزدپناه، به عنوان اعضای کارگروه لوازم خانگی و اداری انتخاب شده و آریا صادق نیت حقیقی، نوید ایزدپناه، علیرضا کلاهی صمدی، علی‌محمد ابویی مهریزی، محسن ابویی مهریزی، مهرداد صابری، نصرالله رهنما و احمد مختار نیز به عنوان اعضای کارگروه صنایع فلزی آمادگی خود را اعلام کردند.
علاه بر این، عبدالله یزدان‌بخش، یونس اکبرپور پایدار، سید حسین لاجوردی، احمد مختار، پیمان یزدان بخش، بهروز مرادی رویین‌تنی و محمدمهدی شکورزاده به عنوان اعضای کارگروه خودرو انتخاب شده و ابوالفضل روغنی گلپایگانی به عنوان عضو کارگروه مبلمان و صنایع سلولزی معرفی شد.
در این نشست، امین مقدم، محمدعلی حسینی، مهدی مباشر، مجتبی دستمالچیان و محمد عرب نیز به عنوان اعضای کارگروه نساجی و پوشاک انتخاب شدند.
همچنین عباس جبال بارزی، علیرضا کلاهی صمدی و آریا صادق نیت حقیقی به عنوان اعضای کارگروه برق و صنایع وابسته و حسین میرابیان و عباسعلی قصاعی به عنوان اعضای کارگروه صنایع بتنی و کانه‌های غیرفلزی معرفی شدند. عباسعلی متوسلیان، حسین محمودی خراسانی، یدالله صادقی مرزناکی نیز به عنوان اعضای کارگروه صنایع شیمیایی و پلیمر انتخاب شدند.
در نهایت مقرر شد تمامی اعضای کمیسیون به عنوان اعضای کارگروه عارضه‌یابی صنعت نیز انتخاب شوند.
/بازار.
 
برچسب ها: اتاق بازرگانی اصناف #اتاق بازرگانی ایران
ارسال نظر
آخرین اخبار