۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۱۸۵۴۷۷
️اخیرا اظهار نظری از آقای غفاری در فضای مجازی منتشر شده که با واکنش کاراته کار اردبیلی روبرو شد.
کد خبر: ۳۵۱۸۶

آقای غفاری سریع عذرخواهی کنید

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، حسن پورعلی از کاراته کاران اردبیلی در رابطه با اظهار نظر غفاری واکنش نشان داد و بیانه ای را تنظیم نمود که به شرح ذیل میباشد؛

  «به نام خدایی که برذات وی » «محال است هرگز برد عقل پی»
برادر ارجمند، جناب استاد غفاری با سلام و تحیات
️اخیرا اظهار نظری غیر تخصصی و شوک آور از  شما در فضای مجازی و حقیقی، موجبات آزردگی خاطر جامعه ورزشی، به ویژه خانواده بزرگ رزمی‌کاران را فراهم آورد. لذا لازم دیدم چند نکته به عرض ورزشکاران و ورزش دوستان و آن برادر گرامی برسانم.
️از نقد شخص حضرتعالی به دلیل احترام و ادب و رعایت فتوت ورزشی پرهیز میکنم،اما به لحاظ جایگاهی که در آن قرار دارید و به عنوان فردی شناخته شده در مکتب اباعبدلله الحسین انتقادات محکمی در مورد سخنانتان وجود دارد وباید بدانید که هر سخن از حضرت عالی  فراتر از اظهار نظر شخصی میباشد.
️اهمیت ورزش در آیات و روایات دینی مبنی بر روش تهذیب نفس و جسم و اهمیت اجتماعی آن در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ایجاد نشاط و سلامتی بر کسی پوشیده نیست و دیدار و لطف و عنایت مقام معظم رهبری در مراسمات مختلف وعلی الخصوص در هفته ای که گذشت  نسبت به رزمی کاران، سند دیگریست بر حقانیت و ارزش کار این عزیزان  و کتمان و انکار آن لجاجتی عمیق در مقابل حقیقت می‌طلبد.
️بنده به نوبه خود مورد مشابهی از اظهار نظر خلق در این باره به‌خاطر ندارم.بهتر آن است که در جهت ترمیم وجهه به شدت لطمه دیده  خویش نزد ورزشکاران عزیز و نیز عدم تکرار چنین مواردی از جانب عزیزان دیگر ، ضمن عذرخواهی از جامعه بزرگ ورزش ، دقت در جملات و فرمایشات را هرچه بیشتر نمایید.
️از جامعه ورزشی استان نیز، به عنوان عضو کوچک آن خانواده تمنای خویشتنداری و رعایت ادب دارم، و امیدوارم موضوع با عذرخواهی سریع آقای غفاری و سعه صدر ورزشکاران فیصله یابد.
با احترام حسن پورعلی ۱۴۰۲/۹/۸

برچسب ها: ورزش رزمی کاراته
ارسال نظر
آخرین اخبار