۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید: ۸۸۳۸۷
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر تمرکز مسوولان بر روی مولدسازی گفت: باید از ظرفیت مولدسازی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استفاده شود.
کد خبر: ۳۵۲۴۹
برداشت از صندوق ذخیره ارزی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی
 
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با تأکید بر اینکه بر خلاف خیلی از استان‌ها ریل‌گذاری اقتصادی در زنجان به درستی انجام شده است، اظهار کرد: دلیل این مهم فرهیختگی و حسینی بودن مردم این استان است.

وزیر امور اقتصاد و دارایی به رتبه‌های برتر استان زنجان در شاخص‌های اقتصادی اشاره و تصریح کرد: سهولت در کسب و کار، نشاط اقتصادی، مشارکت اقتصادی از شاخص‌هایی هستند که زنجان در آن‌ها در بین چند رتبه برتر قرار گرفته است که این مهم مدیریت بازار کار در همه ابعاد را تسهیل خواهد کرد.

وی به بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی استان زنجان از وام‌های اعطایی اشاره کرد و افزود: بالابودن شاخص‌های اقتصادی منجر به بهترشدن عدالت اجتماعی هم در استان خواهد شد، لذا فاصله طبقاتی هم در این استان نسبت به استان‌های دیگر بهتر است.

خاندوزی با تاکید بر اینکه شاخص‌های مطلوب به‌هیچ‌وجه دلیل بر نبود مشکل در این استان به‌مانند دیگر استان‌ها نیست، ادامه داد: تورم، پروژه‌های نیمه‌تمام و دیگر مسائل مشکلاتی هستند که در همه کشور وجود دارد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه رفتار مدیران حاضر در دور این میز در جذب سرمایه‌گذار موثر است، افزود: این تاثیرگذاری در مولفه‌هایی در دست مدیران خواهد بود ولی در بخش‌های دیگر از جمله مشکلاتی مانند تحریم و یا قوانین متفاوت با دیگر کشورها خارج از اختیارات مدیران است.

وی بر لزوم افزایش اختیارات مدیران استانی در راستای ارتقای انگیزه تاکید کرد و افزود: همه تلاش ما در مرکز بر تمرکززدایی در امور مالی است.

خاندوزی اشراف اطلاعاتی اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و گفت: در این موضوع استاندار زنجان با خطرپذیری که در مورد آرد وجود داشت، موجب ارائه این الگو در سطح کشور شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر تمرکز مسوولان بر روی مولدسازی گفت: باید از ظرفیت مولدسازی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استفاده شود.

وی به اخذ مجوز برای برداشت از صندوق توسعه ارزی برای تزریق بودجه به پروژه‌های عمرانی اشاره و تصریح کرد: تزریق بودجه از طریق مولدسازی می‌تواند به تکمیل پروژه‌های عمرانی کمک کند.
خاندوزی با تاکید بر پیگیری اعطای سهام عدالت به جاماندگان افزود: در اجرای این مهم یک مشکل حقوقی وجود دارد و از طرف دیگر سپردن سهام غیربورسی به مردم هم اجحاف در حق همین مردم است لذا باید به فکر حل مشکل بود.

/ فارس.

برچسب ها: احسان خاندوزی #مولدسازی دارایی‌های دولت #پروژه های عمرانی
ارسال نظر
آخرین اخبار