۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
تعداد بازدید: ۱۱۷۸۱۶
سرپرست موقت فدراسیون والیبال تصریح کرد: یا باید روند ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون دوباره تکرار شود یا در چند ماه آینده، انتخابات را برگزار کنیم.
کد خبر: ۳۵۲۷۸

ثبت نام انتخابات فدراسیون والیبال دوباره تکرار خواهد شد؟

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سرپرست موقت فدراسیون والیبال تصریح کرد: وظیفه من این است که حتی اگر چند هفته در فدراسیون باشم، ریل گذاری مناسبی انجام دهم تا رئیس بعدی کارش را بهتر انجام دهد. والیبال، فدراسیون مهمی است و نمی‌توان دست روی دست گذاشت. برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون بستگی به نظر وزارت ورزش دارد. من بازنشسته نیستم، هفته قبل از ابلاغ سرپرستی آن را پیگیری کردم و از بخش حقوقی وزارت ورزش خواستم بازنشستگی مرا پیگیری و تکلیف مرا مشخص کند.

نایب رئیس پیشین فدراسیون گفت: یا باید روند ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون دوباره تکرار شود یا در چند ماه آینده، انتخابات را برگزار کنیم. وزارت ورزش نظرش را در این مورد به ما اعلام خواهد کرد. ولی چه انتخابات پس از المپیک پاریس انجام شود و یا در ماه‌های آتی، هر چه به صلاح والیبال است، انجام خواهد شد. هیچکس بری از اشتباه نیست ولی خروجی والیبال، نشان دهنده زحمات داورزنی است. او شناخت عمیقی از والیبال ایران و جهان دارد. فدراسیون از تجربیات داورزنی استفاده خواهد کرد. ممکن است شیوه مدیریت من با او متفاوت باشد ولی از تجربیات او استفاده می‌کنم. او نامزد ریاست و نایب رئیسی کنفدراسیون والیبال آسیاست و امیدوارم نماینده‌ای در آسیا داشته باشیم.

او ادامه داد: ترکیب مربیان ایرانی و خارجی از نظر فدراسیون به سود والیبال است و نگاه فدراسیون استفاده از چنین ترکیبی است. امیدوارم دوستان در وزارت ورزش تصمیم درستی در مورد انتخابات بگیرند. اگر انتخابات به بعد از اسفند موکول شود، روند ثبت نام دوباره تکرار خواهد شد.

مرادی همچنین تصریح کرد: اینکه سرپرست نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند، قانون نیست و یک دیدگاه سازمانی است که وزیر ورزش به آن تاکید دارد. من هم نامزد ریاست فدراسیون نیستم و فقط دنبال ریل گذاری مناسب برای رئیس بعدی هستم. کارهای داورزنی درست بوده و فقط ممکن است در برخی جاها، نتیجه درستی از تصمیمات مدیریتی خود نگرفته است. به نفع فدراسیون است که از نظریات داورزنی استفاده کند ولی تفاوت‌های در شیوه مدیریت داریم. همه تصمیمات ما به سود والیبال خواهد بود.

وی در مورد شایعه اختلاف بین محمد موسوی و میلاد عبادی‌پور گفت: ما چنین برداشتی نداریم. اختلاف نظر بین همه بازیکنان در سطح قهرمانی وجود دارد اما رفاقت بازیکنان طوری نیست که تحت تاثیر قرار بگیرد. هر دو از بزرگان والیبال ایران هستند که ارتباط خوبی با هم دارند. وظیفه سرمربی تیم ملی است که در صورت وجود اختلاف، مشکلات را برطرف کند.

/تابناک.

 
برچسب ها: فدراسیون والیبال وحید مرادی انتخابات والیبال
ارسال نظر
آخرین اخبار