۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
تعداد بازدید: ۳۷۲۹۰۵
مدیرعامل یک شرکت پالایش نفت و گاز با اشاره به میزان تولید بالا در داخل گفت: نرخ نیما باعث سختی کار شرکت‌ها شد به همین دلیل با کمرنگی صادرات روبه‌رو شدیم.
کد خبر: ۳۵۳۵۸

یک صادرات و چندین نرخ | کمک کنید دوباره به همان روند قبلی باز گردیم! +فیلم

 

مدیرعامل یک شرکت پالایش نفت و گاز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، عنوان کرد: در ایران  سالانه ۶ میلیون تن قیر تولید می‌شد که از این مقدار، یک و نیم میلیون تن در داخل ایران مصرف و الباقی صادر می‌شود. صادرات در این سه و چهار ماه اخیر به دلیل تعهد ارزی کمرنگ شده اما امیدوارم ان شاالله با کمک‌های دوستان در اتحادیه و انجمن قیر دوباره به همان روند قبلی باز گردیم.

بیشتر بخوانید: ارزآوری یک و نیم میلیارد دلاری ۴ میلیون تن صادرات قیر ایران به ۱۵ کشور جهان| نامه زده‌ایم، اما هنوز پاسخ نداده‌اند!

 

یک صادرات و چندین نرخ | کمک کنید به همان روند قبلی باز گردیم! +فیلم

 

خطوط: چه چیزی باعث شده در تعهدات ارزی به مشکل بخورید؟

تعهد ارزی قبلاً بر پایه یک نرخ دیگر بود که بعداً نرخ نیمایی شد. نرخ نیما باعث سختی کار شرکت‌ها شد به همین دلیل با کمرنگی صادرات روبه‌رو شدیم.

خطوط: چه میزان از تولیدات شما صادر می‌شود؟

کلا تولیدات ما صادراتی است و به ندرت در بازار داخل فروش داریم مگر اینکه قیرهای راهسازی باشد. بازارهای هدف ما بیشتر آفریقا، چین، هندوستان، ترکمنستان و قزاقستان هستند. انواع بسته‌بندی گریدهایی که ما صادر می‌کنیم به صورت بشکه، جامبوبگ و فله است. تولید ما روزانه ۲۰۰۰ تن به صورت کانتینیوس است. کسانی که واردات دارند می‌توانند در قبالش صادرات هم داشته باشند، این شاید یک ویژگی باشد و ما هم این روش را انجام می‌دهیم.

برچسب ها: نرخ نیمایی بازارهای جهانی کشورهای آفریقایی صادرات قیر
ارسال نظر
آخرین اخبار