۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
تعداد بازدید: ۴۰۱۳۳۴
رئیس کانون بازنشستگان تهران گفت: هزینه‌ها بسیار بالاست. علی رغم بیمه تکمیلی بازنشستگان باز ۴۰ تا ۵۰ درصد هزینه را از جیب خودشان پرداخت می‌کنند. دیگر برای بازنشستگان توانی نیست.
کد خبر: ۳۵۳۶۴

هزینه درمان با ارز ۲۸هزار تومانی چند برابر بالا رفت! /۴۰ تا ۵۰ درصد هزینه دارو بازنشستگان از جیب خودشان است

دیگر برای بازنشستگان توانی نیست!/ ما می‌گوییم حدود ۵۰۰ قلم دارو از شمول بیمه خارج شده، اگر مسئولین مدعی هستند که نشده یک اطلاعیه به تمام مراکز درمانی و داروخانه‌ها بزنند

مسئولین می‌گویند ما داریم درمان را حل می‌کنیم اما عملاً چنین اتفاقی صورت نمی‌گیرد

علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ضمن ابراز گله از وضعیت درمان بازنشستگان مطرح کرد: درمان بازنشستگان مشکلات بسیار زیادی دارد. با ارز ۲۸هزار تومانی برای خرید کالاهای اساسی، اگر بخواهیم دارویی تهیه کنیم در اصل چند برابر قیمت داروها بالا می‌رود که البته همینطور هم شده است.

دهقان‌کیا ادامه داد: بابت یک برگ استامینوفن باید چند برابر پول پرداخت کنیم. هزینه‌ها بسیار بالا است .علی رغم بیمه تکمیلی که برای بازنشستگان پرداخت می‌کنیم باز ۴۰ تا ۵۰ درصد هزینه را از خودم از جیب خودشان است. دیگر برای بازنشستگان توانی نیست. بازنشستگان پیش ما گله می‌کنند که ما می‌رویم خانه تا با دردمان بمیریم!

دیگر برای بازنشستگان توانی نیست!/ ما می‌گوییم حدود ۵۰۰ قلم دارو از شمول بیمه خارج شده، اگر مسئولین مدعی هستند که نشده یک اطلاعیه به تمام مراکز درمانی و داروخانه‌ها بزنند

رئیس کانون بازنشستگان تهران خطاب به دولت مطرح کرد: خواهشاً دولت به این موضوع توجه کند ما می‌گوییم حدود ۵۰۰ قلم دارو از شمول بیمه خارج شده است اگر مسئولین مدعی این هستند که نشده یک اطلاعیه به تمام مراکز درمانی و داروخانه‌ها بزنند همچنین در مصاحبه‌ها می‌گویند ما داریم درمان را حل می‌کنیم اما عملاً چنین اتفاقی صورت نمی‌گیرد.

برچسب ها: بازنشستگان دارو مسئولین درمان ارز 28500 تومانی
ارسال نظر
آخرین اخبار