۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
تعداد بازدید: ۲۸۳۹۴۶
رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران گفت: با توجه به اینکه وظیفه نظارت بر عهده واحد‌های نظارتی است، اما اتحادیه فعالیت بازرسی‌اش بیشتر است مخصوصاً در ایامی همانند روز مادر یا شب یلدا فعالیت خود را بیشتر و ساختار را تقویت می‌کنیم تا نظارت بیشتری صورت گیرد.
کد خبر: ۳۵۵۱۹

قیمت شیرینی با نزدیک شدن به روز مادر/ مردم تخلفی دیدند، با این شماره تماس بگیرند

قیمت‌ها بر اساس عرضه و تقاضا مشخص خواهد شد/اتحادیه هیچ قیمت دستوری ندارد

علی بهره‌مند، رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، از وضعیت اقتصادی گله‌مندی کرد و افزود: متاسفانه وضعیت اقتصادی مردم تاثیر منفی در وضعیت فروش و تولید ما گذاشته است. نسبت به سال‌های قبل تولید و فروش ما کمتر شده است.

اتحادیه هیچ قیمت دستوری برای شیرینی‌ها ندارد. کلا حدود سه سالی است که قیمت تصویبی در این خصوص نداریم و بر اساس عرضه، تقاضا و کیفیت کار قیمت‌ها مشخص خواهد شد.

بهره‌مند در ادامه به وضعیت قیمت شیرینی با توجه به نزدیک شدن به روز مادر پرداخت و مطرح کرد: اتحادیه هیچ قیمت دستوری برای شیرینی‌ها ندارد. کلا حدود سه سالی است که قیمت تصویبی در این خصوص نداریم و بر اساس عرضه، تقاضا و کیفیت کار قیمت‌ها مشخص خواهد شد.

وی افزود: اتحادیه در کنار این موضوع نظارت‌های خود را دارد. با توجه به اینکه وظیفه نظارت بر عهده واحدهای نظارتی است اما اتحادیه فعالیت بازرسی‌اش بیشتر است مخصوصاً در ایامی همانند روز مادر یا شب یلدا فعالیت خود را بیشتر و ساختار را تقویت می‌کنیم تا نظارت بیشتری صورت گیرد.

قیمت شیرینی با نزدیک شدن به روز مادر/ مردم تخلفی دیدند، با این شماره تماس بگیرند

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران متذکر شد: اگر مردم عزیزمان جایی مشاهده کردند که اجحافی صورت گرفته می‌توانند با شماره اتحادیه ۶۶۹۴۴۴۱۱  یا با شماره ۱۲۴ سازمان ثبت تماس بگیرند. همکاران ما در وقت اداری پاسخگو هستند و می‌توانند مشکلات را حل کنند.

برچسب ها: شیرینی روز مادر تخلفات اتحادیه کارگری نظارت و بازرسی عرضه و تقاضا
ارسال نظر
آخرین اخبار