۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۲۸۸۰۷۸
گل‌محمدی طبق معمول قرار است لیست خود را در دو گروه مختلف در اختیار باشگاه قرار دهد تا در صورت عدم جذب گزینه نخست سراغ نفر دوم بروند.
کد خبر: ۳۵۵۲۸

تحویل اسامی مد نظر گل محمدی برای خرید زمستانی | درویش حق ندارد با نفرات خارج از لیست مذاکره کند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در جلسه هفته گذشته خود تصمیمات مهمی را جهت جذب بازیکنان مد نظر یحیی گل‌محمدی در نقل و انتقالات زمستانی گرفت.

سرمربی سرخپوشان پایتخت قرار است پس از بازی امروز تیمش مقابل مس رفسنجان لیست خرید زمستانی خود را در اختیار هیئت مدیره باشگاه قرار دهد. این در حالی است که پیش از این شایعه شده بود افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس لیست خرید نیم‌فصل تیم را با امضای گل‌محمدی در اختیار باشگاه قرار داده است.

هیئت مدیره پرسپولیس در حالی فردا سه‌شنبه بار دیگر تشکیل جلسه می‌دهد که طبق تصمیم گروهی آنها هیچ اسمی خارج از لیست خرید نباید پای میز مذاکره بنشیند. تصمیم هیئت مدیره به این معنی است که رضا درویش مدیرعامل باشگاه حق ندارد با بازیکنی غیر از آنچه در فهرست گل‌محمدی آمده مذاکره کند.

گل‌محمدی طبق معمول قرار است لیست خود را در دو گروه مختلف در اختیار باشگاه قرار دهد تا در صورت عدم جذب گزینه نخست سراغ نفر دوم بروند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷:۳۰ امروز دوشنبه مقابل مس رفسنجان از هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای مس به میدان می‌رود.

/خبرورزشی.

 

برچسب ها: پرسپولیس نقل و انتقالات پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر رضا درویش
ارسال نظر
آخرین اخبار