۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
تعداد بازدید: ۴۵۶۱۱۱
دهقانی فیروزآبادی در حاشیه افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران ساخت:
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: سیاست و رویکرد ما خیلی جدی این بوده است که شرکت‌های دانش‌بنیان جدید با رویکرد بازار محور شروع کنند یعنی اول نیازشان در بازار را احصا کنند و سپس به سراغ ایده و نوآوری روند.
کد خبر: ۳۵۵۳۴

شرکت‌های دانش‌بنیان جدید با رویکرد بازار محور شروع کنند/ اگر این اتفاق رخ دهد، حمایت‌های مالی خواهیم کرد

۷۰ درصد دانش‌بنیان‌های نوپا هستند/مهم‌ترین و اصلی‌ترین حمایتی که باید از هر شرکت دانش‌بنیان کرد

دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در حاشیه افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران ساخت در جواب سوال خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در خصوص ارائه آموزش‌هایی در جهت برطرف کردن مسیر صنعتی‌سازی یک محصول تولید شده دانش‌بنیانی گفت: دانش‌بنیان‌های کشور سه دسته هستند: دانش‌بنیان‌های نوپا، نوآور و فناور. نوآورها و فناورها که بزرگان این اکوسیستم می‌باشند، قریب به ۳۰ درصد هستند که مسیر خود را پیدا کرده و دارند کار خود را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: برای تعرفه‌ها فکری نکنیم از جریان عقب خواهیم ماند/دانش‌بنیان‌ترین اقتصاد کشور "اقتصاد دیجیتال"است

فیروزآبادی ادامه داد: ۷۰ درصد دانش‌بنیان‌های نوپا هستند، یک بخششان از روزی که شروع کردند با بازار شروع کردند. سیاست و رویکرد ما خیلی جدی این بوده است که شرکت‌های دانش‌بنیان جدید با رویکرد بازار محور شروع کنند یعنی اول نیازشان در بازار را احصا کنند و سپس به سراغ ایده و نوآوری روند.

بیشتر بخوانید: موانع رشد صنعت تلکام/ آقایان وزارت ارتباطات منطقی کردن تعرفه‌ها در اسرع وقت انجام شود

شرکت‌های دانش‌بنیان جدید با رویکرد بازار محور شروع کنند/ اگر این اتفاق رخ دهد، حمایت‌های مالی خواهیم کرد

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری مطرح کرد: کاری که معاونت علمی دارد برای آن دسته‌ای که با ایده شروع کردند، انجام می‌دهد این است که به بازارهایی که مشتری هستند، وصلشان کند. ما معتقدیم مهم‌ترین و اصلی‌ترین حمایتی که از هر شرکت دانش‌بنیان باید کرد، وصل کردنش به سرمایه‌گذار یا به یک بازار مطمئن است بنابراین تمام تلاشمان در این مسیر، این موضوع است. اگر این اتفاق رخ دهد و بتوانیم طرفین را پیدا کنیم که یکی مشتری کار باشد، به انجام حمایت‌های مالی در جهت تسریع کار  کمک خواهیم کرد.

برچسب ها: شرکت دانش بنیان دهقانی فیروزآبادی حمایت مالی مهمترین اصلی‌ترین بازار شرکت های
ارسال نظر
آخرین اخبار