۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
تعداد بازدید: ۷۶۱۴۶۵
پارک علم و فناوری خراسان رضوی ارائه می‌دهد؛
پارک علم و فناوری خراسان رضوی اقدام به برگزاری رویداد همراهانه کرد.
کد خبر: ۳۵۷۴

ارائه مشاوره رایگان به استارتاپ ها

علی جاهدی، مدیر پردیس ICT پارک علم و فناوری خراسان رضوی به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط گفت: پارک علم و فناوری خراسان و شتابدهنده تریگ آپ با حمایت شرکت سرمایه گذاری شناسا، پارک تولید محتوای نیتک، اسکای روم، همفکر مشهد و رشدانا اقدام به برگزاری رویداد همراهانه در تاریخ 25 آذرماه 1400 نموده است.

جاهدی اظهار داشت: هدف ما از برگزاری این رویداد حمایت از کسب و کارهای نوآور و خلاق است.

وی توضیح داد: رویداد همراهانه رویدادی کاملا آنلاین است که طی این رویداد 40 مشاور از سراسر کشور و نیز مشاورانی از کشورهای هلند، ترکیه، کانادا و استرالیا در آن حضور دارند و با توجه به تخصصی که دارند به شرکت های متقاضی مشاوره و برخی خدمات را به صورت رایگان ارائه می دهند.   

وی افزود: خدماتی که ارائه می شود در زمینه های مختلفی مثل حوزه های طراحی، اعتبارسنجی، توسعه کسب و کار ، بازاریابی و برندینگ ، حوزه تامین مالی و جذب سرمایه گذاری، مدیریت منابع انسانی یا مدیریت پروژه است که به تناسب تخصص مشاوران و تقاضای شرکت ها ارائه می شود.

مدیر پردیس ICT پارک علم و فناوری خراسان رضوی نحوه ارائه خدمات مشاوره را اینطور تشریح کرد: مثلا در مورد دکتری که در زمینه مدیا کریتور (تولید فیلم و ....) تخصص دارد با چهار تا کشور به صورت پشت سر هم هماهنگ می کنیم به نحوی که شرکت مذکور می داند ساعت 5 تا 6 روز 25 ام وقت مشاوره دارد.

وی افزود: از خود  رویداد همراهانه هم یکنفر در تمام جلسات مشاوره حضور دارد و ما تعداد زیادی تسهیل گر داریم که کارشون تسهیل ارتباط بین مشاور و شرکت هاست.

جاهدی در ادامه گفت: این سومین رویدادی است که برگزار می کنیم و طی دو رویداد گذشته توانستیم 100 مشاوره کسب و کار ارائه دهیم و امیدواریم که این دوره هم به تعداد بیشتری از شرکت ها مشاوره دهیم.

وی توضیح داد: در دوره های قبلی برخی از متقاضیان، ایرانیان خارج از کشور بودند که وصل می شدند و مشاوره می گرفتند.

مدیر پردیسICT پارک علم و فناوری خراسان رضوی همچنین خدمت دیگری که طی این رویداد به صورت داوطلبانه و رایگان ارائه می شود را  از نوع کسب و کار عنوان کرد و گفت: خدماتی مثل خدمات ابری، خدمات میزبانی وب یا هاستینگ، خدمات زیرساخت های کسب و کاری مبتنی بر API  نیز به استارت آپ هایی که متقاضی این خدمات باشند، ارائه می دهیم.

علی جاهدی گفت: متقاضیان شرکت در رویداد همراهانه می توانند با ثبت نام در سایت hamrahaneh.ir به این رویداد بپیوندند.

برچسب ها: پارک علم و فناوری خراسان رضوی استارت آپ مشاور
ارسال نظر
آخرین اخبار