۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
تعداد بازدید: ۳۸۶۷۶۰
پس از کناره‌گیری کوزنر که از سال ۲۰۱۴ این پست را در اختیار داشت، «لوری اوکیمورا» نایب رئیس او مسئولیت اداره و ریاست فدراسیون جهانی را تا زمان برگزاری انتخابات بر عهده گرفت.
کد خبر: ۳۵۹۲۸
تکیه اولین زن در بر صندلی ریاست فدراسیون جهانی والیبال نشسته

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، «بری کوزنر» رئیس فدراسیون جهانی والیبال نشسته یک ماه قبل اعلام کرد که به دلیل مشکلات جسمانی قادر به ادامه فعالیت نیست و کناره‌گیری‌اش از این سمت در پایان سال 2023 انجام می‌شود.

پس از کناره‌گیری کوزنر که از سال 2014 این پست را در اختیار داشت، «لوری اوکیمورا» نایب رئیس او مسئولیت اداره و ریاست فدراسیون جهانی را تا زمان برگزاری انتخابات بر عهده گرفت.

اوکیمورا که آمریکایی است، در سالی که قرار است بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس نیز برگزار شود، به عنوان اولین رئیس زن روی صندلی ریاست فدراسوین جهانی والیبال نشسته نشسته است.

تسنیم:سازمان جهانی والیبال برای معلولان در سال 1980 شکل گرفت و پیتر جون از هلند اولین رئیس آن بود و 21 سال این مسئولیت را بر عهده داشت. تا سال 2014 پنج نفر از کشورهای هلند، اسپانیا، اسلوونی، فرانسه و مصر رئیس این سازمان بودند؛ تا اینکه این سازمان در آن سال به «فدراسیون جهانی والیبال نشسته» تغییر نام داد و بری کوزنر از استرالیا به مدت 10 سال رئیس آن بود.

 

 
برچسب ها: والیبال نشسته والیبال
ارسال نظر
آخرین اخبار