۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
تعداد بازدید: ۳۱۹۸۰۴
رئیس فدراسیون قایقرانی برگزاری جلسه شورای عالی ورزش را اتفاقی بسیار خوب در سطح کلان ورزش کشور دانست و گفت: برگزاری مرتب چنین جلساتی نگاه جامعه را به ورزش تغییرمی دهد.
کد خبر: ۳۵۹۷۶

برگزاری شورای عالی با حضور رئیس جمهور به جامعه امید مضاعف تزریق کرد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، طبق اعلا وزارت ورزش علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی  در مورد برگزاری جلسه شورای عالی ورزش با حضور رئیس جمهور و مسئولان عالی ورزش کشور اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری که فرمودند «ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد»، برگزاری این جلسه را پس از چهار سال باید به فال نیک گرفت چرا که حتما مرتفع‌شدن مشکلات مرتبط با ورزش را در پی خواهد داشت و علاوه بر آن با ایجاد یک استراتژی و طراحی مسیر رو به پیشرفت باعث پویا شدن اهالی ورزش و ایجاد روحیه در جامعه ورزش خواهد شد.

وی ادامه داد: البته باید در برگزاری این شورا به نگاه خاص رئیس جمهور به ورزش توجه داشت. در کنار آن ایشان نکات کلیدی داشتند که حتما از سوی جامعه ورزش مورد توجه قرار خواهد گرفت و در کنار آن اینکه در یک نشست اختصاصی با حضور خبره‌ها و مسئولان ورزش شخص اول اجرایی کشور در جریان مسائلی که ورزش با آن رو به رو است قرار بگیرد حتما در تصمیم‌گیری‌های کلان ورزش کشور موثر خواهد بود.

رئیس فدراسیون قایقرانی همچنین اظهار کرد: همانطور که رئیس محترم جمهور هم تاکید داشت، فلسفه تشکیل این شورا ایجاد یک هم‌افزایی توان و امکانات همه دستگاه‌هایی در حوزه ورزش مسئولیت دارند است و با این نگاه علاوه بر وزارت ورزش که متولی اصلی ورزش کشور است، دیگر ارگان‌ها نیز موظف به همکاری خواهند بود تا شاهد رشد و توسعه بیش از پیش ورزش در سطح کشور باشیم.

سهرابیان با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور در راستای ایجاد نشاط در عموم جامعه بیان کرد: ما در فدراسیون قایقرانی به عنوان یکی از رشته‌های المپیکی و مدال‌آور علاوه بر تاکید بر بعد قهرمانی و افتخارآفرینی که موجبات شادی و ایجاد روحیه در اقشار جامعه را فراهم می‌کند، در بعد همگانی یک نگاه ملی داریم و از قایقرانی به عنوان یک ورزش مفرح در مسیر جذب جوانان به ورزش خصوصا قایقرانی در راستای ایجاد نشاط در جامعه بهره می‌بریم و امیدواریم با این نگاهی که شورای عالی ورزش ایجاد کرده، زمینه برای فعالیت بیشتر در سراسر کشور در جهت جذب آحاد جامعه علی‌الخصوص جوانان به ورزش فراهم شود.

وی در مورد همکاری با سایر ارگان‌های مرتبط با ورزش در راستای پیشرفت رشته قایقرانی تاکید کرد: کاملا آمادگی داریم بر اساس تصمیمات شورای عالی ورزش با وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط با ورزش خصوصا آموزش و پرورش در راستای ارتقاء سلامت و نشاط در کودکان و نوجوانان و شناسایی و شکوفایی استعداد‌های ورزشی در رشته قایقرانی همکاری داشته باشیم. گرچه پیش‌تر این اتفاق بار‌ها افتاده، اما حتما با توجه رئیس جمهور به این موضوع و حمایت وزارت ورزش زمینه‌های بیشتری فراهم خواهد شد که تلاش می‌کنیم در راستای ایجاد نشاط عمومی و در کنار آن رشد و توسعه قایقرانی قدم برداریم.

سهرابیان در پایان اظهار کرد: امیدواریم روند اجرای این گونه نشست‌ها با مسئولان عالی نظام در حوزه ورزش به صورت منظم دنبال شود و همچنین از همت وزارت ورزش در جهت برگزاری و هماهنگی این نشست قدردانی دارم. حتما ادامه‌دار بودن این برنامه‌ها رشد و تعالی ورزش کشور را در پی خواهد داشت.

 

برچسب ها: قایقرانی فدراسیون قایقرانی ورزش
ارسال نظر
آخرین اخبار