۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
تعداد بازدید: ۳۹۱۱۰۸
آینده مکس الگری در یوونتوس هم‌چنان مبهم است...
کد خبر: ۳۵۹۹۶

اهرم فشار الگری بر سران بیانکونری برای تمدید

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، با وجود شکست در دربی و اختلاف چهار امتیازی با اینتر صدرنشین (در حالی که شاگردان اینزاگی یک بازی کمتر انجام داده اند)، ماسیمیلیانو الگری هم‌چنان از کسب قهرمانی ناامید نشده است و این امیدواری در اردوی یوونتوس وجود دارد که آن‌ها می توانند اختلاف ایجاد شده با نراتزوری را جبران کنند و به صدر جدول برسند.

اعتماد بالای مدیران یوونتوس به الگری، رابطه خوب این سرمربی با جان الکان و همچنین نتایج رضایت‌بخش بانوی پیر در فصل جاری باعث شده سران بیانکونری نه تنها به برکناری سرمربی تیمشان فکر نکنند، بلکه تمدید قرارداد او را نیز در اولویت قرار دهند. مکس الگری تا پایان فصل آینده با یوونتوس قرارداد دارد، قراردادی که هنوز مذاکره‌ای بر سر تمدید آن صورت نگرفته و شرایط مبهمی را چه برای باشگاه و چه برای شخص الگری به وجود آورده است، هرچند پیوند الگری و یوونتوس در حال حاضر کاملا جدایی ناپذیر به نظر می رسد.

آمادگی یوونتوس برای پیشنهاد تمدید قرارداد به ماسیمیلیانو الگری

به گزارش توتواسپورت، الگری به مدیران یوونتوس اطلاع داده تنها در صورتی حاضر است فصل آینده نیز روی نیمکت این تیم بنشیند که قراردادش تمدید شود، در غیر این صورت به یکی از پیشنهادهایش از سایر تیم ها پاسخ مثبت خواهد داد. الگری به مانند سال گذشته، پیشنهادهای اغواکننده‌ای از لیگ حرفه‌ای عربستان دارد و می خواهد از این موضوع به عنوان اهرم فشاری بر سران بیانکونری استفاده کند.

برچسب ها: ماسیمیلیانو الگری سری آ یوونتوس
ارسال نظر
آخرین اخبار