۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
تعداد بازدید: ۲۴۹۱۶۶
اریک تن‌هاخ سرمربی شیاطین سرخ اما اینکه چرا کارفرمایان او مهاجم را جذب نکردند را منطقی دانست.
کد خبر: ۳۶۱۷۶
دلیل مهاجم نخریدن منچستریونایتد در پنجره ژانویه
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، یکی از انتقادات‌ هواداران منچستریونایتد از مدیران باشگاه، نخریدن مهاجم جدید در بازار نقل و انتقالات ژانویه برای پر کردن جای خالی راسموس هویلون پس از مصدومیت و خانه‌نشینی چند هفته‌ای او بود. اریک تن‌هاخ سرمربی شیاطین سرخ اما اینکه چرا کارفرمایان او چنین کاری را انجام ندادند را منطقی دانست.

او گفت: اول از همه اینکه پیدا کردن مهاجم همیشه سخت‌تر از پیدا کردن بازیکن برای سایر پست‌هاست به خصوص در سطحی که ما بازی می‌کنیم، است. فصل گذشته، آنتونی مارسیال برای ما کارهای بزرگی انجام داد. ما سال گذشته که مارسیال برای‌مان به عنوان مهاجم بازی می‌کرد، بهترین بازی‌های‌مان را انجام می‌دادیم؛ البته پرداخت حقوق او نیز هزینه‌های سنگینی به باشگاه تحمیل می‌کند، بنابراین اگر ما مهاجمی دیگر جذب می‌کردیم، مارسیال عملاً به حاشیه می‌رفت. مهاجمان ازران نیستند. ما شرایط را ارزیابی کردیم و گزینه‌هایی داشتیم.  با این وجود، زمانی که مصدومیت مارسیال تشدید شد، هدفم این بود که در پنجره زمستانی یک مهاجم جذب کنیم اما شرایط فراهم نشد، ضمن اینکه به دلیل محدودیت‌های قانون بازی جوانمردانه مالی نمی‌توانستیم بازیکن جدید بخریم.

تن هاخ افزود: تیم ما واقعاً با کمبود بازیکن و گزینه‌های قابل قبول مواجه بود. به همین دلیل هم وقتی با هویلون قرارداد بستیم، بسیار خوشحالم شدم؛ چون به نظرم او بازیکنی در حدل و اندازه منچستریونایتد است.

منچستریونایتد امروز (شنبه) از ساعت 18:30 به وقت تهران، در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، میهمان فولام خواهد بود.

/تسنیم.

 
برچسب ها: اریک تن‌هاخ منچستریونایتد
ارسال نظر
آخرین اخبار