۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
تعداد بازدید: ۲۱۶۹۵۴
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: اساسا ساختار در چارچوبی که حاکمیت وضع کرده، ابزار هر مقام مسئول است و ما  مکلف به رعایت قانون هستیم ولی از نظر بنده بعنوان یک کارشناس، شخص وزیر ورزش و جوانان ذی صلاح‌ترین فردی است  که قادر است راجع به ساختار وزارتخانه نظر قطعی دهد.
کد خبر: ۳۶۲۹۹

تغییر ساختار اصلی وزارتخانه و استان‌ها مهم‌ترین مسئله ما است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع در حاشیه نشست شورای راهبری توسعه مدیریت وزارتخانه بیان کرد: طبق مصوبه شورای عالی اداری با موضوع تشکیل شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۳ وزارتخانه‌ها مکلف به تشکیل این شورا با هدف شکل‌گیری کمیته‌های تخصصی ذیل این شورا هستند.

وی افزود: همچنین در این شورا می‌بایست نسبت به بررسی مسائل مرتبط با موضوعات اداری استخدامی و حوزه‌های تحول اداری تصمیم‌گیری‌های لازم در عالی‌ترین سطوح دستگاه صورت گیرد.

فیروزی در ادامه خاطرنشان ساخت: ما طبق تکلیفی که داشتیم شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی را از آغاز دولت مردمی در وزارتخانه تشکیل دادیم و در این شورا نماینده سازمان اداری استخدامی نیز بعنوان یکی از اعضا از وزیر ورزش و جوانان حکم دریافت می‌کند و تمام ارکان، وظایف و تکالیف کمیته‌ها روشن و مشخص هستند و موضوعات پس از بررسی در کمیته‌ها جهت اجرای نهایی به شورا ابلاغ می‌شوند.

وی در ادامه بیان کرد: ما در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت ورزش و جوانان، میزبان دکتر روح الامینی معاون نوسازی سازمان اداری و استخدامی و همکارانشان بودیم که در این جلسه گزارشی از عملکرد یکساله شورای عالی راهبری وزارتخانه ارائه شد و همچنین در ادامه این نشست از اقای زواره نماینده سابق دستگاه سازمان اداری استخدامی در حوزه فرابخشی تجلیل شد و اقای دلپسند بعنوان نماینده جدید معرفی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان افزود: همچنین خانم سحر زارع رییس مرکز فناوری اطلاعات و تحول اداری وزارت ورزش و جوانان، دبیر این شورا است و بنده نیز به جانشینی از وزیر ورزش و جوانان مسئولیت این شورا را به منظور پیگیری تمامی موارد مرتبط به حوزه اداری و استخدامی و تحول اداری برعهده خواهم داشت.

فیروزی در ادامه تاکید کرد: اکنون مهم‌ترین مسئله ما که بحث تکلیف قانونی راجع به تغییر ساختار اصلی وزارتخانه و استان‌ها است در این شورا پیگیری و دنبال می‌شود که امیدوارم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسیم و ساختار اصلی وزارتخانه تایید و ابلاغ شود.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: اساسا ساختار در چارچوبی که حاکمیت وضع کرده، ابزار هر مقام مسئول است و ما  مکلف به رعایت قانون هستیم ولی از نظر بنده بعنوان یک کارشناس، شخص وزیر ورزش و جوانان ذی صلاح‌ترین فردی است  که قادر است راجع به ساختار وزارتخانه نظر قطعی دهد که خوشبختانه جناب هاشمی از افراد با تجربه در حوزه ورزش هستند که سالهاست در استان‌ها و ستاد فعالیت داشته‌اند و شناخت کافی از تمام اجزا و نیازمندی‌های حوزه ورزش و جوانان را دارند.

فیروزی افزود: ما باید نقطه نظرات وزیر ورزش و جوانان و تیم کارشناسی و حلقه مشورتی‌شان را بشنویم و در تعلامل با سازمان اداری و استخدامی به یک اتفاق نظر برسیم و تلاش کنیم که  آنچه خیر و صلاح جامعه ورزش کشور است در حوزه ساختاری اجرا شود.

 

برچسب ها: وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کیومرث هاشمی
ارسال نظر
آخرین اخبار