۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
تعداد بازدید: ۳۶۵۳۵۱
رییس اتحادیه مشاوران املاک درباره میزان تورم مسکن نسبت به سال گذشته  اظهارات جالبی داشت و تصریح کرد: اطلاعات دقیقی ندارم، اما نسبت به سال گذشته آنچنان نبوده که بخواهیم مطرح کنیم.
کد خبر: ۳۶۳۹۰

ادعای رئیس اتخادیه مشاوران املاک: تورم در بازار مسکن آنچنان نبوده که بخواهیم مطرح کنیم

 

کیانوش گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط درباره شرایط بازار مسکن اظهار کرد: رکود بر بازار مسکن حاکم است.
باتوجه به وضعیت تورم و بازارهای موازی مانند طلا و دلار و شرایط روزهای آخر سال و ماه رمضان موارد تاثیراتی را بر بازار مسکن گذاشته اند اما از رکود خارج نشده است.

بیشتر بخوانید: نتایج مثبت کار‌های دولت در حوزه مسکن را در آینده خواهیم دید/خوشبختانه همه صاحب منزل هستند!

ادعای رئیس اتخادیه مشاوران املاک: تورم در بازار مسکن آنچنان نبوده که بخواهیم مطرح کنیم

 

هیچ وقت مسکن با نرخ معقول عرضه نمی‌شود!

زمانیکه قیمت زمین را از قیمت تمام شده مسکن کسر کنیم متوجه خواهیم شد هیچ وقت نباید مسکن با این قیمت عرضه شود

رییس اتحادیه مشاوران املاک درباره میزان تورم مسکن نسبت به سال گذشته  اظهارات جالبی داشت و تصریح کرد: اطلاعات دقیقی ندارم، اما نسبت به سال گذشته آنچنان نبوده که بخواهیم مطرح کنیم.( طی دو تماس دیگر درباره میزان آمار آن پاسخگو نبودند)
وی ادامه داد :هیچ وقت قیمت مسکن قیمت معقولی نخواهد بود، زیرا زمانی که قیمت زمین را از قیمت تمام شده مسکن کسر کنیم متوجه خواهیم شد هیچ وقت نباید مسکن با این قیمت عرضه شود و مواردی همچون سرمایه‌گذاری و خرید فروش به این موضوع دامن می‌زند.

گودرزی با تاکید بر رکود بازار ادامه داد: مالکان قیممت‌ها را افزایش ندادند عده‌ای قصد فروش ندارند و آنهایی هم که برای فروش اقدام کردند قیمت خود را کاهش دادند.

 

ادعای رئیس اتخادیه مشاوران املاک: تورم در بازار مسکن آنچنان نبوده که بخواهیم مطرح کنیم

بازار مسکن در سال جدید؛ رونق یا رکود؟ 

هر چه مسکن گرانتر شود این قشر ضعیف جامعه است که ضرر می‌کند

رییس اتحادیه مشاوران املاک درباره بازار در سال آتی گفت: عوامل زیادی دخیل همچون سیاست‌های دولت در این زمینه، ساخت و تحویل پروژهای مسکن ملی، بازارهای موازی  و قیمت‌های مواد اولیه دخیل هستند که اگر دولت بخوبی بتواند مدیریت کند می‌شود گفت شرایط خوبی را خواهیم داشت.


وی در پایان درباره قیمت فروش مسکن در تهران خاطر نشان کرد: در حال حاضر با توجه به  شنیده و دیده ها می‌توان گفت قیمت فروش به طور میانگین ۶۵ تا ۷۰ میلیون می‌باشد و باید بدانیم هر چه مسکن گرانتر شود این قشر ضعیف جامعه است که ضرر می‌کند.

برچسب ها: رئیس مشاوران املاک کیانوش گودرزی بازار مسکن بازاهای موازی تورم طلا دلار سال جدید آینده
ارسال نظر
آخرین اخبار