۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
تعداد بازدید: ۱۷۳۹۱۶
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: موضوع مکان یابی شهرک‌های مسکونی با جدیت در تمامی استان‌ها به‌ویژه مناطقی که میزان تقاضا بالاست پیگیری می‌شود. 
کد خبر: ۳۶۳۰۱

سیاست‌گذاری‌ها برای شهرک‌سازی  در حال پیگیری است

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، با اعلام وزارت راه و شهرسازی، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ۱۶ اسفند در نشست بررسی عملکرد استان‌ها در طرح نهضت ملی مسکن، گفت: شهرک‌سازی و احداث واحدهای نهضت ملی مسکن از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است.

معاون مسکن و ساختمان ادامه‌داد: هم اینک ۶ میلیون خانواده مستأجر، بیش از ۶ میلیون واحد فرسوده و پیش‌بینی ۶ میلیون ازدواج در برنامه هفتم توسعه در کشور وجود دارد و بنابراین نیاز به احداث واحدهای مسکونی در کشور وجود دارد. در همین رابطه نیز سیاست‌گذاری‌ها برای شهرک‌سازی و احداث مسکن در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید : اجازه سرمایه گذاری بخش خصوصی در مسکن ملی داده شد +فیلم

عباسی‌اصل تصریح‌کرد: موضوع مکان یابی شهرک‌های مسکونی با جدیت در تمامی استان‌ها به‌ویژه مناطقی که میزان تقاضا بالاست پیگیری می‌شود. 

وی توضیح داد: هم اکنون میزان تقاضا و انباشت واحدهایی که از سنوات گذشته باید احداث می‌شد به قوت خود باقی است و بنابراین همچنان نیاز به احداث مسکن در کشور وجود دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: گزارش شهرک‌سازی‌ها و پیشرفت این پروژه‌ها، هفتگی به وزیر راه و شهرسازی ارائه می‌شود.

برچسب ها: #وزارت راه و شهرسازی مسکن شهرک نشینان #مسکن ملی
ارسال نظر
آخرین اخبار