۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۱۵۴۳۸۰
دیرکل دفتر راهبری تهیه طرح‌های شرکت بازآفرینی ایران، تاکید کرد که بسته تشویقی کالبدی آخرین اصلاحیه طرح تفصیلی شهر‌ها است.
کد خبر: ۳۶۱۸۹

بسته تشویقی کالبدی آخرین اصلاحیه طرح تفصیلی شهرها است

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط،با اعلام وزارت راه و شهرسازی، محمد مهدی نوروزیان، مدیرکل دفتر راهبری تهیه طرح های شرکت بازآفرینی شهری ایران، در نشست قرارگاه نوسازی مسکن با بیان این که استان‌های اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، شرق استان سمنان و کرمانشاه ۱۰۰ درصد بسته تشویقی را اجرا می‌کنند، گفت: اکنون بسته تشویقی کالبدی ۱۹بندی در ۲۲۱ شهر اجرایی می‌شود و ۱۵۳ شهر نیز بسته تشویقی بومی خود را تدوین کرده‌اند که در مجموع در ۳۷۴ شهر بسته تشویقی کالبدی اجرایی می‌شود. همچنین در یک مدت هفته، ۹ شهر در خراسان رضوی و ۵ شهر در استان خوزستان نیز بسته تشویقی بومی خود را به تصویب رسانده‌اند.

مدیرکل دفتر راهبری تهیه طرح‌های شرکت بازآفرینی ایران، با تاکید بر این که بسته تشویقی کالبدی آخرین اصلاحیه طرح تفصیلی شهرها است، عنوان کرد: متولی اصلی اجرای بسته‌های تشویقی شهرداری‌ها هستند و عدم اجرای این بسته ترک فعل محسوب شده و پیگیرد قانونی به همراه خواهد داشت. ضمن این که برنده اصلی اجرای این بسته بعد از مردم شهرداری‌ها هستند، زیرا با کمترین هزینه شهرشان نوسازی می‌شود.

برچسب ها: #بافت فرسوده #مسکن ملی #شرکت بازآفرینی شهری ایران #وزارت راه و شهرسازی
ارسال نظر
آخرین اخبار