۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
تعداد بازدید: ۲۸۵۳۳۷
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در بیستمین دوره المپیک زمستانی ناشنوایان 2024 ترکیه را به به ملت ورزش دوست ایران تبریک گفت.
کد خبر: ۳۶۴۲۲

پیام تبریک رئیسی به مناسبت کسب اولین افتخار المپیک زمستانی فوتسال ناشنوایان


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در بیستمین دوره المپیک زمستانی ناشنوایان 2024 ترکیه، این موفقیت بزرگ را برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان بازیکنان توانمند و با غیرت این تیم دانست.

پیام تبریک رئیسی به مناسبت کسب اولین افتخار المپیک زمستانی فوتسال ناشنوایان

 

تیم‌های ملی فوتسال ناشنوایان ایران و ژاپن در حالی ساعتی پیش در فینال مسابقات المپیک زمستانی ترکیه به مصاف هم رفتند که هر دو کشور در یک دهه‌ اخیر، جدال‌های کلاسیک و گوناگونی را در تمامی رشته‌های ورزشی برابر یکدیگر داشتند. به خصوص که چندی پیش تیم ملی فوتبال ایران با شکست ژاپن رویای قهرمانی آن‌ها را بر باد داده بود. اگرچه تیم ملی فوتسال ژاپن در فینال جام ملت‌های آسیا 2022 و تیم ملی والیبال این کشور مقابل ایران به برتری رسیده بودند و همه این‌ها جذابیت فینال ناشنوایان را دوچندان می‌کرد.

تیم ملی ناشنوایان ایران در رشته فوتسال به عنوان اَبرقدرت دنیا یاد می‌شود و در ماه‌های اخیر، قهرمانی در آسیا و جام جهانی را به ویترین افتخارات پرشمارش اضافه کرده است که حالا با پیروزی 3 بر یک برابر سامورایی‌ها، اولین افتخار المپیک زمستانی را هم بدست آورد.

برچسب ها: فوتسال ناشنوایان المپیک زمستانی رئیسی
ارسال نظر
آخرین اخبار