۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۳
تعداد بازدید: ۵۰۲۷۹۷
همتی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به جرات می‌توان گفت سپاه در مواقع بحرانی همانند سیل، زلزله، بیماری کرونا و سایر بلاهای طبیعی اولین یگانی بوده که در کنار مردم حضور داشته و کمک کرده است.
کد خبر: ۳۶۵۲۱

تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدامی بی‌نظیر بود/سپاه تصورات رژیم صهیونسیتی و آمریکا را در هم شکست!

ارتش و سپاه مکمل یکدیگرند!

حسن همتی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، به مناسبت روز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: به تمامی پاسداران و سبزپوشان عزیز سالگرد تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که به دستور امام خمینی در دوم اردیبهشت انجام شد، تبریک عرض می‌نمایم. طبیعتاً برای اولین بار در سطح کشور تشکیل چنین یگانی بی‌نظیر بوده که این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب افتخار ایران

به جرات می‌توان گفت سپاه در مواقع بحرانی همانند سیل، زلزله، بیماری کرونا و سایر بلاهای طبیعی اولین یگانی بوده که در کنار مردم حضور داشته و کمک کرده است.

همتی ادامه داد: سپاه پاسداران ماموریت دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب را دارند که در این ماموریت واقعا موفق بوده است. سپاه اوایل انقلاب ارگانی تازه تاسیس بود که در کنار دلاورمردان ارتش در جبهه‌های حق علیه باطل به ماموریت خودش ادامه داد. این نیروی عظیم و خدادادی علاوه بر ماموریت‌های محوله خود که در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی  است، در تمامی دولت‌ها در کنار دولت بوده یعنی در تمام عملیات‌های مختلف کمک حال دولت‌ها بوده است. به جرات می‌توان گفت سپاه در مواقع بحرانی همانند سیل، زلزله، بیماری کرونا و سایر بلاهای طبیعی اولین یگانی بوده که در کنار مردم حضور داشته و کمک کرده است. در بخش موشکی هم باید بگویم که نیروی هوافضا بخشی از سپاه پاسداران است که امروزه موجب افتخار ایران و دوستداران انقلاب اسلامی و مردم ایران در سراسر جهان شده است.

بیشتر بخوانید: رژیم صهیونیستی در معادلات نظامی جمهوری اسلامی جایگاهی ندارد و اگر اقدامی کند پاسخ محکم‌تر و کوبنده‌تر خواهد دید!

وی افزود: دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع از تمامیت ارضی کشور است. طبیعتاً رژیم نامشروع صهیونیستی بارها اقدام به ترور شخصیت‌های مختلف به ویژه پاسداران عزیز نمود همچنین مراکزی را با پهباد مورد هدف قرار داد و اخیرا هم از طریق هوایی به کنسولگری ایران حمله کرد، این اقدامات ناشایست و دور از قانون بود به همین دلیل می‌طلبید که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان حافظ نظام پاسخی قاطع و کوبنده به این اقدامات بدهد که با موفقیت تمام این پاسخ داده شد.

تشکیل سپاه پاسدار انقلاب اسلامی، اقدامی بی‌نظیر/ اقدامات سپاه تصور رژیم صهیونیستی را شکست!

اقدامات سپاه تصور رژیم صهیونیستی را شکست!

تصور رژیم صهیونسیتی و آمریکا این بود که کسی نمی‌تواند به اسرائیل حمله کند اما حملات پهبادی و موشکی سپاه پاسدار انقلاب اسلامی تصورات این رژیم را شکست و برای اولین بار از خاک جمهوری اسلامی رژیم صهیونسیتی مورد هدف قرار گرفت

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: تصور رژیم صهیونسیتی و آمریکا این بود که کسی نمی‌تواند به اسرائیل حمله کند، اما حملات پهبادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصورات این رژیم را شکست و برای اولین بار از خاک جمهوری اسلامی ایران ، رژیم صهیونسیتی مورد هدف قرار گرفت که البته هدف از این کار، حمله نبود بلکه کاملا دفاع مشروع و قانونی بوده است. امیدوارم سپاه به عنوان افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی کماکان در ماموریت‌های خود موفق باشد که مطمنا موفق خواهد شد.

همتی در پایان به نقش سپاه در کنار ارتش اشاره و مطرح کرد: نقش سپاه در کنار ارتش همانند هواپیمایی است که دو بال دارد، سیستم نظامی ما هم دو بال دارد یکی ارتش و دیگری سپاه، این دو مکمل هم هستند و در کنار هم همدل و همراه وظیفه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند که این بسیار خوب و ارزشمند است.

برچسب ها: سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی حسن همتی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آمریکا ارتش
ارسال نظر
آخرین اخبار