۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
تعداد بازدید: ۶۱۳۶۱
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۱۵۰۰ تحریم بعد از برجام علیه ایران صورت گرفته است و آمریکا زیر بار رفع همه این تحریم‌ها نمی‌رود.
کد خبر: ۸۴۲۴

حسن همتی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «خطوط» در خصوص روند مذاکرات وین، اظهار کرد: مذاکرات در حال پیش‌روی است و پیشنهاد‌هایی که عده‌ای مبنی بر مذاکره مستقیم با آمریکا سر می‌دهند، اذن مقام معظم رهبری را می‌خواهد که اگر موافقت فرمودند، انجام خواهد شد.


رفع تحریم دفتر رهبری و سپاه اولویت ایران/۲ نهاد ارکان اصلی نظام نباید در تحریم بمانند!


وی بیان کرد: بیش از ۱۵۰۰ تحریم بعد از برجام علیه ایران صورت گرفته است و آمریکا زیر بار رفع همه این تحریم‌ها نمی‌رود، اما رفع تحریم خصوصا رفع تحریم دفتر مقام معظم رهبری و سپاه جزو اولویت‌های اصلی ایران است که باید برداشته شود، زیرا این دو نهاد جزو ارکان اصلی نظام هستند و نباید در تحریم باقی بمانند.


غنی سازی بالای ۷۰ درصد در صورت خروج آمریکا از برجام!


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران اظهار داشت: بخش کوچکی از این پول‌ها در حال مبادله است و یک خواست ما از هیات مذاکره کننده ایرانی این است که بحث تحریم‌ها و فعالیت‌های هسته‌ای را همزمان پیش ببرند و تضمین را هم ایران باید مشخص کند، زیرا به غرب اعتمادی نیست؛ بنابراین باید از الان قید شود که در صورت خروج آمریکا از برجام، غنی سازی را به بالای ۷۰ درصد خواهیم برد.

آمریکا سرعقل بیاید! /مذاکرات را پیش بینی نمی‌توان کرد

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب افزود: در مذاکرات نمی‌توان چیزی را پیش بینی کرد، ولی امیدواریم که آمریکا سر عقل بیاید و بحث تحریم‌ها را بردارد و به هیچ عنوان بر سر توافق موقت، موافقت نخواهیم کرد.

برچسب ها: مذاکره مستقیم مقام معظم رهبری برجام آمریکا سپاه غنی سازی بالای اذن رهبری تحریم ایران مذاکره برای لغو تحریم‌ها
ارسال نظر
آخرین اخبار