۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
تعداد بازدید: ۴۳۷۶۶۲
محمودی، ستاره سابق والیبال ایران گفت: بدون سرمایه‌گذاری مناسب هیچ نتیجه‌ای در ورزش نمی‌توان گرفت و انتظاری هم نباید در این راستا داشته باشیم.
کد خبر: ۳۶۶۲۱

ورزش نیاز به حمایت‌های مالی دارد/ بدون سرمایه‌گذاری مناسب هیچ نتیجه‌ای نمی‌توان گرفت!

باخت تیم والیبال ایران قابل پیش‌بینی بود/ هرچه قدر نیاز است هزینه شود تا مربی برتر بر سر کار بیاید!

شهرام محمودی، ستاره سابق والیبال ایران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، به مشکلات حوزه والیبال اشاره و مطرح کرد: مشکلات حمایتی چه از نظر مادی و چه از نظر مالی بسیار وجود دارد، ورزش ارتباط مستقیمی رو بحث مالی دارد. باشگاه‌هایی هستند که پول‌های زیاد خرج می‌کنند و بازیکن و مربیان بسیار خوبی می‌گیرند و شرایط خوبی را مهیا می‌کنند پس نتیجه می‌گیریم که بدون سرمایه‌گذاری مناسب هیچ نتیجه‌ای در ورزش نمی‌توان گرفت و انتظاری هم نباید در این راستا داشته باشیم.

طبیعتا وقتی مربی فقط ۲۰ روز با بازیکن کار می‌کند نشان دهنده این است که مشکل داشته‌ایم و ارتباط خوبی بین مربی و بازیکن نمی‌تواند برقرار شود، شاید در ظاهر همه چیز خوب باشد اما در باطن همه چیز متفاوت است. متاسفانه زمان کمی مربی در کنار تیم بود و این یکی از دلایل اصلی شکست تیم بود. 

محمودی ادامه داد: ورزش نیار به حمایت‌های مالی دارد اول در بحث مالی سپس در بحث مدیریت و روح و روان تیم، باید کارهای زیادی صورت گیرد تا بتوان بهترین عملکرد را داشت.

علت شکست تیم ملی والیبال ایران

وی درخصوص عملکرد تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال اظهار نظر کرد: باخت تیم والیبال ایران قابل پیش‌بینی بود. زمانی که مربی روی بازیکن خود شناخت کافی نداشته باشد مطمنا نمی‌تواند آن عملکرد لازم را از آن بازیکن بگیرد. اگر مربی تایم زیادی را بازیکنان گذرانده باشد و از نظر روحی و روانی و شخصیتی بازیکن را بشناسد، به خوبی می‌داند که یک بازیکن در شرایط مختلف چه نوع رفتاری را نیاز دارد. طبیعتا وقتی مربی فقط ۲۰ روز با بازیکن کار می‌کند نشان دهنده این است که مشکل داشته‌ایم و ارتباط خوبی بین مربی و بازیکن نمی‌تواند برقرار شود، شاید در ظاهر همه چیز خوب باشد اما در باطن همه چیز متفاوت است. متاسفانه زمان کمی مربی در کنار تیم بود و این یکی از دلایل اصلی شکست تیم بود. 

ورزش نیاز به حمایت‌های مالی دارد/ بدون سرمایه‌گذاری مناسب هیچ نتیجه‌ای نمی‌توان گرفت!

به مربی برتر نیاز داریم

ستاره سابق والیبال ایران در پایان خاطنشان کرد: امیدوار هستیم هر شخصی که قرار است جایگزین آقای  مائوریسیو موتا پائز شود، جزو برترها باشد، ما نمی‌توانیم مربی درجه ۲ بیاوریم چون مربی‌های داخلی خودمان از نظر فرنی باهم برابری می‌کنند، اگر می‌خواهیم مربی خارجی بیاوریم باید مربی برتر دنیا باشد هرچه قدر هم نیاز است هزینه شود. باید به مربی جدید فرصت ۴ الی ۵ ساله دهیم تا تیم را از نو بسازد و اینگونه بتوانیم شاهد نتایج خوبی در المپیک بعدی باشیم.

برچسب ها: شهرام محمودی تیم ملی والیبال ایران شکست ورزش سرمایه گذاری
ارسال نظر
آخرین اخبار