۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
تعداد بازدید: ۶۹۱۰۶۶
حق‌شناس، کارشناس بازارهای مالی گفت: وضعیت بورس حاصل سه سال پی در پی تصمیمات غلطی است که دولت سیزدهم برای کلیت اقتصاد و بازار گرفت و نتیجه آن هم در صورت‌های مالی شرکت‌ها پدیدار شد که به صورت فاحش حاشیه سود شرکت‌ها پایین آمده است.
کد خبر: ۳۶۷۰۳

وضعیت کنونی بورس حاصل سه سال پی در پی تصمیمات غلط/  نباید انتظار داشته باشیم این مسائل یک الی دو روزه حل شود

بازگشت بازار و خروج شرکت‌ها از وضعیت نامناسب پس از اعلام سیاست‌های تیم اقتصادی آقای پزشکیان 

برزو حق‌شناس، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، به تشریح روند مثبت و منفی بورس پرداخت و مطرح کرد: روند مثبت بازار سرمایه پس از انتخاب آقای پزشکیان یک واکنش احساسی به انتخاب ایشان بود، واقعیت این است که مسائلی که باعث شده بازار در سه سال اخیر به این مرحله برسد یکی دو شبه به وجود نیامده که انتظار داشته باشیم با انتخاب آقای پزشکیان یک الی دو روزه حل شود.

وضعیت کنونی بورس حاصل سه سال پی در پی تصمیمات غلط/  نباید انتظار داشته باشیم این مسائل یک الی دو روزه حل شود

باید تیم اقتصادی آقای پزشکیان انتخاب شود و وضعیت سیاست‌های خود را اعلام کنند تا بعد از آن بازار سرمایه شاید بتواند یک برگشتی انجام دهد و ما شاهد خروج شرکت‌ها از این وضعیت نامناسب باشیم. 

تصمیمات غلط دولت سیزدهم برای بازار سرمایه

حق‌شناس متذکر شد: هم‌اکنون وضعیت بورس حاصل سه سال پی در پی تصمیمات غلطی است که دولت سیزدهم برای کلیت اقتصاد و بازار گرفت و نتیجه آن هم در صورت‌های مالی شرکت‌ها پدیدار شد که به صورت فاحش حاشیه سود شرکت‌ها پایین آمده است حتی بسیاری از شرکت‌ها گزارش‌های بسیار بدی ارائه دادند و نتیجه هم حال و روز امروز بازار است. در نتیجه نباید انتظار داشته باشیم با انتخاب آقای پزشکیان یکی دو روزه این مسائل حل شود.

کارشناس بازارهای مالی گفت: باید تیم اقتصادی آقای پزشکیان انتخاب شود و وضعیت سیاست‌های خود را اعلام کنند تا بعد از آن بازار شاید بتواند یک برگشتی انجام دهد و ما شاهد خروج شرکت‌ها از این وضعیت نامناسب باشیم. 

برچسب ها: برزو حق شناس بورس #بازار سرمایه دولت سیزدهم مسعود پزشکیان اقتصاد بازار شرکت‌ها تیم اقتصادی دولت سیاست‌های
ارسال نظر
آخرین اخبار