۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۵
تعداد بازدید: ۶۳۴۵۹۶
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجتماع مردم در قانون اساسی نیازمند کسب اجازه نیست، گفت: با تصویب طرح «آزادی برپایی راهپیمایی و تجمع ها» می‌توان شاهد رفع ابهام و دوگانگی‌ها بود که این طرح به کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی ارجاع و جلسه اول آن برگزار شده است.
کد خبر: ۴۱۳۹

احمد علیرضابیگی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری- تحلیلی خطوط در خصوص به رسمیت شناختن حق اعتراض مردم، اظهار کرد: اصل ۲۰۷ قانون اساسی حق اعتراض را برای مردم به رسمیت شناخته است مشروط بر اینکه مسلحانه و ضد اسلام نباشد؛ اما حق اعتراض مردم در اصفهان و در خصوص اجباری نشدن واکسیسناسیون فارغ از اینکه بجا بود یا نه، مورد خدشه قرار گرفت که لازم است دولت به رعایت اصل ۲۷ قانون اساسی پایبند باشد.

حق اعتراض مردم در اصفهان مورد خدشه قرار گرفت

 وی با تاکید بر اینکه اجتماع مردم در قانون اساسی نیازمند کسب اجازه نیست، افزود: با تصویب طرح «آزادی برپایی راهپیمایی و تجمع ها» می‌توان شاهد رفع ابهام و دوگانگی‌ها بود که این طرح به کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی ارجاع و جلسه اول آن برگزار شده است.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور افزود: دشمنی‌ها و حساسیت‌هایی که در بیرون از مرز‌ها داشتیم، مانع از این شده که توجه اساسی به رعایت این اصل مهم صورت بگیرد که ما در مجلس تلاش می‌کنیم این موانع را رفع کنیم.

بیگی در گفتگو با خطوط: اجتماع مردم نیازمند کسب اجازه نیست/بررسی برپایی آزاد راهپیمایی و تجمع‌ها در کمیسیون شورا‌هابیگی در گفتگو با خطوط: اجتماع مردم نیازمند کسب اجازه نیست/بررسی برپایی آزاد راهپیمایی و تجمع‌ها در کمیسیون شورا‌ها

برچسب ها: حق اعتراض اجتماع مردم
ارسال نظر
آخرین اخبار