۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۴
تعداد بازدید: ۴۰۹۷۸۲
شب دوم از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا-گروه G؛
شب دوم از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه G با انجام دو دیدار به پایان رسید.
کد خبر: ۴۱۵۸

صعود لیل و سالزبورگ و حذف ولفسبورگ / سویا راهی جام مورد علاقه‌اش شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شب دوم از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه G با انجام دو دیدار به پایان رسید و تیم‌های فوتبال لیل و سالزبورگ در کمال شگفتی با عنوان تیم‌های اول و دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند و سویا به رتبه‌ای بهتر از سوم دست نیافت تا راهی لیگ اروپا شود، البته لیگ اروپا برای سویا همیشه خوش یمن بوده و در حقیقت سویا پرافتخارترین تیم این رقابت‌هاست و در کارنامه خود ۶ قهرمانی این رقابت‌ها را دارد.

ولفسبورگ آلمان هم در عین شگفتی با شکست در دیدار آخر مقابل لیل فرانسه، یکی از بدترین نتایج خود را در این رقابت‌ها کسب کرد و با حضور در قعر جدول، حذف شد.

گرگ‌ها (لقب تیم فوتبال ولفسبورگ) در حالی که در ورزشگاه خانگی خود فولکس واگن آره‌نا میزبان لیل فرانسه بودند و می‌توانستند با پیروزی در این دیدار صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کنند، در عین ناباوری در خانه با نتیجه ۳ بر یک ا فرانسوی‌ها شکست خوردند.

در این دیدار بوراک ایلماز در دقیقه ۱۱ روی پاس ایکون، دیوید در دقیقه ۷۲ روی پاس آندره گومز و در دقیقه ۷۸ آندره گومز روی پاس ایکون برای لیل گلزنی کردند و تنها گل ولفسبورگ هم توسط رناتو استفن در دقیقه ۸۹ روی پاس ماکسیمیلیان آرنولد وارد دروازه لیل شد.

در دیدار دیگر این گروه تیم فوتبال سالزبورگ موفق شد در ورزشگاه خانگی خود ردبول آره‌نا با نتیجه یک بر صفر بر سویا غلبه کند.

تنها گل این مسابقه را اوکافور در دقیقه ۵۰ روی پاس آدیمی وارد دروازه سویای اسپانیا کرد.

با اتمام بازی‌های این گروه، تیم فوتبال لیل با ۱۱ امتیاز صدرنشین شد و به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد و سالزبورگ با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم دوم همراه با لیلی به مرحله حذفی صعود کرد.

سویا هم با شکست در دیدار پایانی در امتیاز ۶ باقی ماند تا به عنوان تیم سوم راهی لیگ اروپا شود و ولفسبورگ هم با شکست خانگی در امتیاز ۵ و قعر جدول باقی ماند تا حذف شده این گروه لقب بگیرد.

برچسب ها: لیگ قهرمانان اروپا سویا ولفسبورگ
ارسال نظر
آخرین اخبار