۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۶
تعداد بازدید: ۲۲۸۷۳۵
با شکست سنگین مقابل ترنتینو ایتالیا رقم خورد؛
تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان با شکست مقابل ترنتینو ایتالیا از دور رقابت‌ها کنار رفت.
کد خبر: ۴۲۳۹

حذف تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان از جام باشگاه‌های جهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب ترنتینو ایتالیا یکی از بهترین تیم‌های والیبال جهان شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

تیم والیبال ترنتینو ایتالیا سابقه پنج قهرمانی در باشگاه‌های مردان جهان، سه قهرمانی در رقابت‌های والیبال سری A ایتالیا، سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در سوپر جام ایتالیا و سه قهرمانی در جام حذفی ایتالیا را در کارنامه خود دارد.

مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان با حضور ۶ تیم در دو گروه پیگیری می‌شود که شاگردان سعید رضایی در نخستین مسابقه خود در گروه B مقابل سادا کروزیرو برزیل هم با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورده بودند.

سادا کروزیرو برزیل هم تاکنون ۶ بار در مسابقات جام باشگاه‌های جهان روی سکو رفته است و در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورده است.

برچسب ها: والیبال والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان
ارسال نظر
آخرین اخبار