۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
تعداد بازدید: ۲۲۷۹۱۷
استقلال در دیدار با پیکان نمایش درخشانی ارائه کرد تا همان بازی گمشده خود را که مورد انتظار هواداران بود، ارائه کرده باشد.
کد خبر: ۴۲۴۴

نمایش درخشان مقابل پیکان همان بازی گمشده استقلال بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شاگردان فرهاد مجیدی بعد از پنج هفته وقفه در کسب ۳ امتیاز، بار دیگر در قامت یک تیم برنده که فوتبال را با اشتیاق، عمل کننده، پرانرژی، جسورانه و در نهایت برنده بازی می‌کند، ظاهر شدند.

فرهاد مجیدی باید بداند این استقلال همان گمشده هوداران و منتقدان بود که انتظار چنین بازی مشخص و همراه با خط و ربط‌های حساب شده از خود نشان دهد، البته آبی‌پوشان در مقابل صنعت نفت آبادان نیز با اینکه یک هیچ عقب بودند، بازی قابل قبولی از خود به جای گذاشتند و پس از به تساوی کشاندن مسابقه هم تیم برتر زمین بودند.

آن الگوی منحوس تساوی‌ها که می‌توانست نتایج فجیعی در پی داشته باشد، در بازی مقابل پیکان فرو ریخت، البته علم فوتبال می‌گویید مداومت در چنین عملکردی مثل بازی با پیکان در دو یا سه بازی آینده اثرات باقی مانده از سراشیبی ناکامی یا همان تکرار نتایج مساوی را به‌طور کلی از ذهن بازیکنان پاک می‌کند و تیم به شرایط نرمال و عادی خود بر خواهد گشت.

مجیدی می‌داند امروز خیل عظیمی از مردم کشورمان که متأسفانه در شرایط بسیار دشوار معیشتی گرفتار هستند، با عملکرد خوب تیمشان و این برد شیرین و مقتدرانه از ته دل خوشحال شدند. باید به آینده استقلال امیدوار بود و انتظار داشت با مدیریت مناسب مصطفی آجورلو در هفته‌های آینده استقلال بازی‌های به مراتب بهتری به نمایش بگذارد.

فرهاد مجیدی از ستارگان بزرگ استقلال بوده و این موضوع را همیشه به یاد دارد، عیار استقلال در هر میدان و مقابل هر حریفی، پیوسته نمایش جدالی سراسر جسارت و فعال، برای بردن و چیرگی در مقابل حریفان است، و لازمه آن در کنار مسائل فنی و تاکتیکی توجه بالای کادر فنی به اماده گی منتال (روحی و ذهنی) بازیکنان قبل از هر بازی است. سرمربی تیم استقلال بداند تنها بازیکنان در صورت آمادگی صددرصد روحی و روانی می‌توانند پیوسته توانایی کامل خود را در زمین بازی به کار گیرند. دیدار بعدی برابر سپاهان است و پیروزی در این مسابقه گام بلندی برای ایستادن در صدر جدول رده‌بندی خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار