۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶
تعداد بازدید: ۱۹۷۷۴۷
هفته ششم مسابقات لیگ برتر اهداف پروازی به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیگیری شد.
کد خبر: ۴۲۶۴

نتایج هفته ششم لیگ برتر اهداف پروازی مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در ادامه دومین دوره مسابقات لیگ برتر اهداف پروازی امروز (جمعه - 19 آذر) تیراندازان در هفته ششم این رقابت‌ها در سایت اهداف پروازی زنده‌یاد محمدعلی اینانلو به رقابت با هم پرداختند.

در هفته ششم این دوره از رقابت‌ها تیم‌های زاگرس شیراز با صنایع بازیافت را تا شمال (کاله)، هیئت ایلام با فولاد مبارکه سپاهان و دراک شیراز با بیمارستان نیکان به میزبانی فولاد مبارکه سپاهان با هم به رقابت پرداختند. تیم چشم‌انداز آرش در این هفته با قرعه استراحت رو‌به‌رو بود.

در نهایت از بین تیم‌های حاضر در هفته ششم این رقابت‌ها، مسعود عزیزیان و مجید اقبالیان از هیئت ایلام و علی یاراحمدی از دراک شیراز در ماده تراپ و علی دوستی از صنایع بازیافت راتا شمال (کاله)، عبدالقادیر شیرمحمدی از دراک شیراز و امیرمحمد دادگر از فولاد مبارکه سپاهان در ماده اسکیت به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین در ماده تراپ بانوان و جوانان نیز مرضیه پرورش‌نیا از فولاد مبارکه سپاهان، محمد بیرانوند از صنایع بازیافت را تا شمال (کاله) و امیرعلی شیخ‌الاسلام از هیئت ایلام توانستند مقام‌های اول تا سوم را کسب کنند.

برچسب ها: اهداف پروازی
ارسال نظر
آخرین اخبار