۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۲
تعداد بازدید: ۲۲۸۸۶۸
هفته نهم لیگ برتر بسکتیال یکشنبه شب با انجام دو دیدار از گروه ب پیگیری شد.
کد خبر: ۴۴۵۸

پیروزی صنعت مس رفسنجان و آویژه صنعت مشهد مقابل صنایع هرمزگان و اکسون

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته نهم لیگ برتر بسکتیال یکشنبه شب با انجام دو دیدار از گروه ب پیگیری شد و تیم‌های صنعت مس رفسنجان و آویژه صنعت مشهد مقابل صنایع هرمزگان و اکسون به پیروزی رسیدند.

تیم بسکتبال اکسون مقابل میزبان خود آویژه صنعت مشهد با نتیجه ۸۰ بر ۶۵ شکست خورد.

صالح فروتن ۲۴ امتیاز و ۵ ریباند برای آویژه صنعت و امیرحسین رضایی‌فر ۱۰ امتیاز و ۹ ریباند برای اکسون در این دیدار به دست آوردند.

در دیدار دیگر تیم بسکتبال صنعت مس رفسنجان موفق شد میزبان خود صنایع هرمزگان را با نتیجه ۸۵ بر ۶۸ مغلوب کند.

در جدول رده بندی گروه ب لیگ برتر بسکتبال شیمیدر از ۸ دیدار خود صاحب ۷ پیروزی و یک شکست شده و با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل ۲۱۶ صدرنشین است. مهرام از ۷ دیدار خود صاحب ۶ برد و یک باخت شده و با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل ۶۷ در رده دوم قرار دارد؛ صنعت مس رفسنجان و رعد پدافند تهران با ۱۰ امتیاز سوم و چهارم هستند و اکسون با ۹ امتیاز پنجم است، همچنین آویژه صنعت مشهد و سپاهان با ۸ امتیاز ششم و هفتم هستند و در قعر جدول ۸ تیم گروه ب هم صنایع هرمزگان با ۸ امتیاز قرار دارد.

در گروه الف این رقابت‌ها هم نظم آوران سیرجان با ۱۴ امتیاز صدرنشین است، شهرداری گرگان با ۱۳ امتیاز دوم است، ذوب آهن با ۱۲ امتیاز سوم است، مس کرمان و کاله با ۱۱ امتیاز چهارم و پنجم هستند، پالایش نفت آبادان با ۱۰ امتیاز در رده ششم قرار دارد و خانه بسکتبال خوزستان با ۹ امتیاز جایگاه هفتم را در اختیار دارد و نیروی زمینی با ۷ امتیاز قعرنشین جدول رده بندی ۸ تیمی گروه الف است.

برچسب ها: لیگ برتر بسکتبال
ارسال نظر
آخرین اخبار