۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
تعداد بازدید: ۱۸۵۰۵۰
مدیر عامل شرکت برق استان خبر داد:
مدیرعامل شرکت برق خراسان شمالی از شناسایی و کشف ۹۳۰ دستگاه رمز ارز در این استان طی امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۶۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، علیرضا صبوری در نشست خبری که ۲۲ آذر ماه برگزار شد، گفت: با شناسایی این مزارع استخراج در مصرف ۴.۵ مگاوات برق صرفه جویی شده است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های استخراج رمزارز‌ها در منازل، پاساژها، مرغداری و ... کشف شدند، اظهارکرد: تعدادی از صاحبان این دستگاه‌ها برای ادامه فعالیت خود از سازمان صمت استان مجوز گرفتند و تعدادی را نیز در شهرک‌های صنعتی تجمیع کردیم و به آن‌ها  برق با تعرفه استخراج اعطا کردیم.

صبوری بیان کرد ۳۷ درصد از مصرف برق در استان توسط بخش خانگی، ۹ درصد در بخش دستگاه‌های دولتی، ۱۳ درصد در بخش صنعت، ۲۷ درصد در بخش کشاورزی و مابقی در حوزه تجاری انجام می‌شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: این شرکت سه هدف را با برنامه ریزی‌هایی که انجام داده تا سال ۱۴۰۵ دنبال می‌کند که یکی از آن‌ها کاهش میزان متوسط خاموشی هر مشترک به ۶۰ دقیقه است.

وی خاطرنشان کرد: میزان متوسط خاموشی هر مشترک در سال گذشته ۱۰۵ دقیقه بوده و امسال به رقم ۸۰ دقیقه رسیده است.

مدیرعامل شرکت برق خراسان شمالی ادامه داد: از سوی دیگر شرکت برق استان متعهد شده است تا میزان پرت یا تلفات انرژی را تا سال ۱۴۰۵ به پنج درصد کاهش دهد.

به گفته وی میانگین میزان تلفات انرژی در سال ۹۳، ۱۲.۲۸ درصد بوده و در سال جاری به ۸.۲ درصد رسیده است.

صبوری گفت: علاوه بر آن تا سال ۱۴۰۵ باید ۹۵ درصد از کل خدمات این شرکت در بستر خدمات غیرحضوری به افراد ارائه شود.

وی ادامه داد: تبدیل چهار هزار و ۶۹۳ کیلومتر از شبکه مسی فرسوده به کابل خودنگهدار از اقداماتی است که توسط این شرکت انجام شد./ایسنا

برچسب ها: مصرف برق صنعت برق خراسان شمالی رمزارز بیت‌کوین بیتکوین
ارسال نظر
آخرین اخبار